یوونتوس به منچستریونایتد در رقابت برای جذب جورجی مامرداشویلی از والنسیا پیوست – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

مامارداشویلی که در ابتدا در سال 2021 با قراردادی قرضی یک ساله برای تیم ذخیره والنسیا در Tercera División از لوکوموتیو تفلیس به خدمت گرفت، خوزه بوردالاس، مدیر وقت لوس شطرنج را در طول پیش فصل تحت تاثیر قرار داد و از آن زمان دیگر به گذشته نگاه نکرده است.

یکی از پست هایی که مدام مورد بحث قرار می گیرد، پست دروازه بانی است.

با این حال، آنها به نقطه پایانی نزدیک نیستند، و انتظار می رود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی حرکت زیادی وجود داشته باشد.

مامرداشویلی تا سال 2027 در مستایا قرارداد دارد و والنسیا بدون شک برای یکی از بهترین بازیکنانش پیشنهاد بسیار بالایی خواهد داشت.

شیاطین سرخ زیر نظر سرمربی جدید اریک تن هاگ شروعی دلگرم کننده داشته اند و با پیروزی در فینال جام کارابائو مقابل نیوکاسل در فوریه به خشکسالی شش ساله جام پایان دادند.

مامرداشویلی با 6 دقیقه 6 دقیقه، در تمام ویژگی های فوق الذکر برتری دارد و خرید بلندمدتی عالی برای شیاطین سرخ خواهد بود.

https://thepeoplesperson.com/2023/04/11/juventus-man-united-valencia-goalkeeper-giorgi-mamardashvili-262349/ منبع:

علیرغم اینکه داوید دخیا به درستی به عنوان یک اسطوره یونایتد مورد ستایش قرار می گیرد، پاسور شایسته ای نیست، به اندازه کافی خوب جارو نمی زند، و تلاش می کند تا سانترها را به دست آورد، هر سه ویژگی که سنگ بنای دروازه بان سوئیپر امروزی را تشکیل می دهند.

در ادامه این گزارش اشاره می‌شود که بانوی پیر می‌داند که قلب مامرداشویلی ممکن است در حال حاضر برای انتقال به انگلیس باشد، زیرا نمایندگان او در جریان بن‌بست اخیرشان در لیگ مقابل لیورپول با هیئت چلسی در لندن دیدار کرده‌اند.

صعود روزافزون این بازیکن 22 ساله در میان رده‌ها چیزی کم از چشمگیر نبوده است و به نظر می‌رسد فقط زمان زیادی است که او توسط یک تیم برتر به دست بیاید.

دیوید دخیا در این دوره شماره 1 بلامنازع تحت تن هاگ بوده است، با افرادی مانند مارتین دوبراوکا، جک باتلند و تام هیتون در لیست ذخیره.

آبی‌های که هزینه‌های آزاد دارند، جذب یک دروازه‌بان را برای جایگزینی با شماره فعلی در اولویت قرار داده‌اند. 1 Kepa Arrizabalaga، که علیرغم اینکه راه خود را برای بازگشت به موهبت های خوب وفاداران استمفورد بریج انجام داده است، همچنان ناگزیر است.

او فرم خوب خود را در این دوره ادامه داده است و عملکرد او در کنار بازیکنانی مانند یونایتد، چلسی و تاتنهام که مشتاقانه پیشرفت او را دنبال می کنند، بی تاثیر نبوده است.

توپ‌زن گرجستانی در فصل گذشته تنها در 18 بازی لیگ، 8 دروازه خود را بسته نگه داشت و بازخوردهای مثبتی را به دنبال داشت.

قرارداد این بازیکن اسپانیایی در تابستان جاری به پایان می رسد و تردیدهایی در مورد آینده طولانی مدت او در باشگاه وجود دارد.

در حال حاضر، با توجه به کلسیومرکاتویوونتوس نیز با هدف خرید دائمی در تابستان به مهاجم والنسیا درخشیده است.

منچستریونایتد روز شنبه با پیروزی 2-0 مقابل اورتون در اولدترافورد، موقعیت خود را در رقابت برای چهار تیم برتر تثبیت کرد.

این بلاتکلیفی باعث شده تا یونایتد با انبوهی از دروازه بانان از جمله گیورگی مامارداشویلی از والنسیا پیوند بخورد.