یک روزنامه نگار توضیح می دهد که چرا چلسی نباید مدافع چپ 21 ساله را به خدمت بگیرد

جاناتان جانسون، روزنامه نگار مشهور، حکم خود را در مورد علاقه ادعایی چلسی به بردلی لوکو، مدافع چپ برست اعلام کرد. جانسون ادعا کرد در حالی که این بازیکن 21 ساله در فرم بسیار خوبی برای تیم لیگ 1 به سر می برد، ممکن است تاثیر مشابهی در استمفورد بریج نداشته باشد.

جاناتان جانسون توضیح می دهد که چرا چلسی عاقلانه است تا از قرارداد بردلی لاکو جلوگیری کند

با توجه به اینکه مارک کوکورلا تحت نظر مائوریسیو پوچتینو برای رسیدن به زمین تلاش می کند، برخی گزارش ها ادعا کرده اند که چلسی به دنبال تغییر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. لاکو که با بازی هایش برای برست تحت تاثیر قرار گرفته است، به عنوان یک هدف بالقوه برای لباس غرب لندن ظاهر شده است.

با این حال، جانسون در ستون گزارش روزانه خود برای CaughtOffside به چلسی نسبت به جذب او هشدار داد و توضیح داد که او هنوز تجربه پیشرفت در لندن را ندارد.

او گفت:

بردلی لاکو فصل بسیار خوبی را در برست سپری می کند و صحبت هایی در مورد علاقه چلسی به این مدافع چپ 21 ساله وجود دارد. برست به طور کلی یکی از بسته های غافلگیرکننده لیگ 1 بوده است، آنها یک کمپین باورنکردنی را پشت سر می گذارند و امیدواریم بتوانند این حرکت را تا پایان فصل حفظ کنند.

لوکو بدون شک یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم بوده است و دیدن پیوندهایی با چلسی و سایر باشگاه‌های بزرگ جای تعجب ندارد، اما فکر می‌کنم جهش بسیار بزرگی برای او خواهد بود که از برست به یک تیم صعود کند. مثل چلسی الان

جانسون افزود:

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که لوکو، با وجود داشتن یک فصل فوق العاده در خط دفاعی برست، واقعاً آن تجربه اروپایی را ندارد که شما از کسی که می رود و به باشگاهی به بزرگی چلسی می پیوندد، انتظار می رود. بدیهی است که هیچ اطمینانی وجود ندارد که چلسی فصل آینده در اروپا بازی خواهد کرد، اما در عین حال این چیزی است که آبی ها در هر فصل آرزوی انجام آن را دارند و علامت سوال بزرگ در حال حاضر این است که آیا باشگاهی وجود دارد که موقعیت بهتری برای لوکو داشته باشد. او می تواند آن پرش را انجام دهد و بعداً به یک تیم برتر اروپایی برود.

عملکرد Locko در این فصل چگونه بوده است؟

لوکو که در ژوئیه 2023 از استاد ریمز به برست پیوست، یکی از بازیکنان برجسته این تیم در فصل 2023-24 بوده است. او بینندگان را با آگاهی از موقعیت، سازگاری و توانایی برقراری ارتباط با مخالفان تحت تأثیر قرار داده است. ملی پوش زیر 23 سال فرانسه در تمامی رقابت ها 28 بازی برای این باشگاه انجام داده و دو پاس گل نیز ارائه کرده است.

از آنجایی که برست او را فقط در تابستان به خدمت گرفت، آنها فقط به خاطر حق بیمه اجازه می دهند او را برود. اگر چلسی واقعاً علاقه مند باشد، باید حدود 40 میلیون یورو (43.11 میلیون دلار) برای خدمات او بپردازد.

https://sportslens.com/news/chelsea-transfer-news-jonathan-johnson-warns/ منبع: