هفت گل در بازی پر حاشیه مس رفسنجان و آلومینیوم

سپس قائم اسلامی خواه از روی نقطه پنالتی دروازه آلومینیوم را باز کرد و لحظاتی بعد پنالتی چیپ میلاد فخرالدینی از دست رفت تا مس رفسنجان نیمه اول را با برتری 2-1 به پایان برساند.

همچنین در حاشیه این دیدار در پی تکل های شدید برخی بازیکنان، درگیری های متعددی بین اعضای دو تیم رخ داد و با دخالت کادر فنی تیم ها، بازی از سر گرفته شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی در نیمه دوم مس رفسنجان با گل زودهنگام امید لطیفی پیش افتاد اما در دقیقه 62 آلومینیوم با ضربه رضا جبیره با حرکت محمدرضا آزادی و پاس این بازیکن به گل دوم رسید.

مس رفسنجان در دقیقه 2 توسط فراز امام علی به گل رسید اما در دقیقه 20 اسماعیل شریفات با خطای پنالتی که برای میلاد فخرالدینی رخ داد توانست گلزنی کند و گل را به تساوی بکشاند.

مس رفسنجان بار دیگر توسط امید لطیفی و فرشید باقری به گل رسید تا این بازی تدارکاتی با برتری 5 بر 2 این تیم به پایان برسد.

مس رفسنجان در دیداری نزدیک با نتیجه ۵ بر ۲ آلومینیوم را شکست داد.


سرویس خبر شماره: 1836141
9 اوت 1401 ساعت 20:20
5K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت 18:10 امروز در زمین شماره دو دانشگاه تهران به مصاف مس رفسنجان رفت و این دیدار با برتری مس همراه بود.

آلومینیوم در این بازی سیدمهران موسوی، محمود قائد رحمتی و مصطفی احمدی را در اختیار نداشت و هانسل زاپاتا بازیکن جدید کلمبیایی این تیم نیز دقایقی در این تیم قرار گرفت. همچنین در زمان گل چهارم مس رفسنجان، آلومینیوم 10 بازیکن داشت و با تایید سرمربی مس، یک بازیکن دیگر به ترکیب اضافه شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان سید مهدی رحمتی که پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر مشغله زیادی داشتند، در پنجمین روز اردوی خود در تهران، چهارمین بازی تدارکاتی خود را مقابل مس رفسنجان انجام دادند.