دربی شمال ایران، احتمالاً افتتاحیه ملی

جایگاه VIP، چمن مصنوعی اطراف زمین، پیست تارتان و تجهیزات موتورخانه بزرگترین ایرادات باقی مانده در تحقق این پروژه است، اما مانع اصلی که به دستور استاندار به زودی برطرف خواهد شد، دروازه ورودی است. کنار استادیوم جدید . یک قطعه زمین کوچک اما با ارزش که به نظر می رسد این مشکل به زودی با کمک های ارائه شده حل خواهد شد. نساجی مازندران هم اکنون با توجه به پروتکل های بهداشتی و مجوز 30 درصدی می تواند از دستیار دوازدهم خود حتی حداقلی استفاده کند. ببرهای مازندران همیشه بهترین نتایج خود را مقابل تماشاگران خودی کسب کرده اند و امیدوارند به همان روزهای رویایی بازگردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1836905
آگوست 14, 1401 @ 4:37 ب.ظ
2.2 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش صحت سه، ورزشگاه وطنی یکی از قدیمی ترین ورزشگاه های ایران سال گذشته و پس از سال ها از چمن مصنوعی به چمن طبیعی تبدیل شد. پس از پخش فیلم های تخلیه آب از سطح چمن با استفاده از دستگاه های زهکشی در دیدار با پرسپولیس، سرانجام کالنگ تغییر کرد. در ابتدا پیشرفت پروژه چندان قابل قبول نبود، اما پس از اعتراض گسترده هواداران نساجی و دستور ویژه رئیس جمهور و استاندار مازندران در سفر استانی، سرعت کار افزایش یافت و شتاب باورنکردنی داشت.

اکنون جزئیات نهایی ورزشگاه در حال نهایی شدن است و به نظر می رسد این ورزشگاه قبل از شروع اولین رقابت به باشگاه واگذار شود. اما برگزاری اولین اقامتگاه در این منطقه در هاله ای از ابهام قرار دارد. طی جلسات فنی و کارشناسی و به درخواست سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی و برای حفظ کیفیت چمن شاداب این ورزشگاه، به نظر می رسد تصمیم بر این است که نساجی اولین بازی را در شهری دیگر میزبانی کند. قائم شهر و تقریباً قطعی است که دربی شمال کشور برابر ملوان انزلی اولین مسابقه در ورزشگاه وطنی پس از افتتاحیه خواهد بود.

استاندار مازندران شب گذشته در بازدیدی سرزده از ورزشگاه وطنی کرد و در جریان روند پیشرفت و وضعیت این پروژه قرار گرفت.