اتفاق ویژه نعمتی بعد از دربی


سرویس خبر شماره: 2009664
28 مارس 1402 در 11:11 ق.ظ |
2.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

مدافع پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال به عنوان بهترین بازیکن تیمش انتخاب شد اما در دیدار بعدی نیمکت نشین شد.

اتفاق ویژه نعمتی بعد از دربی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی نعمتی، مدافع سرخ ها که پس از بازگشت به پست تخصصی دربی خود یکی از بهترین بازیکنان این بازی محسوب می شد، با بازگشت سایر مدافعان این تیم و اسمار روی نیمکت نشست. . تصمیم گیری

نعمتی که به دلیل جای خالی پرسپولیس در پست دفاع چپ، هفته ها و مسابقات زیادی در این پست استفاده شده بود و حملات زیادی را متحمل شد، بازگشت به پست تخصصی دفاع وسط و آن هم در شرایطی که یکی از بزرگترین دغدغه ها بود. از طرفداران این تیم برای دربی و غیبت دو مدافع میانی دیگر این تیم (گلسیانی و کنعانی زادگان) توانست یکی از بهترین عملکردهای خود در سال های اخیر را کسب کند و نمره قبولی را کسب کند.

نعمتی اما در این دیدار پس از دربی مقابل پیکان در پی اتفاقی عجیب به نیمکت بازگشت. بازگشت محمدحسین کنعانی زادگان از محرومیت و گیورگی گلسیانی از مصدومیت باعث تغییراتی در ترکیب شد و عثار ترجیح داد با نیمکت نشینی نعمتی از زوج قدیمی خود استفاده کند.

نعمتی که در سال های حضورش در پرسپولیس کار را بدون حاشیه و با دعواهای جذاب دنبال می کرد، باید دید در شرایط سختی که در حال حاضر با آن مواجه است چه شرایطی را برای رقابت در پیش خواهد گرفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی