غول زرد زنده شد/انتقام سخت سپاهان از مرد یونانی



شرایط این فصل سپاهان را همه می دانیم. تیمی پس از شروعی درخشان با شکست های پیاپی وارد بحران شد. طی یک دوره زمانی 5 شکست متوالی در لیگ برتر و دو شکست در لیگ قهرمانان آسیا این تیم را به مراتب از مدعیان عقب انداخته است.

در این بین، سپاهان تنها در یک بازی جام حذفی پیروز شد، اما درست زمانی که خیلی ها امیدشان را از سرمربی پرتغالی زردپوشان از دست داده بودند، مورایس در دیدار بزرگ هفته گذشته مقابل فولاد در اهواز با نتیجه 3-1 خارج از خانه به پیروزی رسید.

سپاهان که دو بازی کمتر از استقلال و پرسپولیس پیش بود، تراکتور را دید و با یک امتیاز کمتر به رده چهارم سقوط کرد، همان جایی که گل گهر برای آن می جنگد! این باعث شد زردها دیگر امتیازی از دست بدهند و این هفته در آخرین بازی فوتبال ایران در سال 1402، سپاهان باید به مصاف دیگر مدعی چهارمی یعنی گل گهر می رفت، دیداری انتقامی با طعمی خاص. .

سپاهان در دور اول با اقتدار شروع کرد و چند بازی در دست داشت، درست در زمانی که باید سه بازی خود را در اختیار داشت و تنها یک امتیاز از آن 9 امتیاز کافی بود تا این تیم تا نیم فصل قهرمان شود. به لطف تفاضل گل بالا خبر خوب و بد در آستانه بازی با گل گهر که اردوی این تیم را زیر و رو کرد!

خبر خوب این بود که امتیازات سپاهان به دلیل قانون سقف هزینه برگشت داده شد و خبر بد این بود که در حالی که این تیم در سیرجان بود و کمتر از 24 ساعت مانده به بازی مقابل گل گهر، متوجه شد که نمی تواند استفاده کند. 6 بازیکن آنها سپاهان کند آن مسابقه را در حالی به سیرجان باخت که باید از امید و بازیکنان جوانش استفاده می کرد و بعد 3-1 شکست خورد و در کنار بازنده ماند تا به شرایطی که در ابتدای بحث گفتیم رسید به این ترتیب. ، بازی با گل گهار علاوه بر وضعیت کلی تیم انتقام گرفت.

یک مربی یونانی در این فصل تیم بسیار خوب و قابل احترامی در دروازه ساخته است که هفته هاست در رده چهارم قرار دارد. همان موقعیتی که سپاهان الان در آن قرار داشت و با توجه به برد تراکتورسازی برای چهارم ماندن نیاز به پیروزی در این بازی دارد!

و در این دیدار نیز مانند دیدار قبل در اهواز، این رضا شخاری بود که با یک گل زودهنگام سپاهان را پیش انداخت و در ثانیه های پایانی کاوه رضایی گل اول را به ثمر رساند تا سپاهان در حین انتقام از هم فاصله بگیرد. با حفظ مقام چهارم، به امید شروع مجدد مسابقات. و 9 مسابقه باقی مانده به تعطیلات نوروزی می رود!

بیشتر بخوانید: پایان ارتش در بحران در سال 1402



سرویس داخلی اخبار فوتبال