از اخراج ناگلزمن ناراحتم/ او جایگزین خوبی برای توخل خواهد شد

تصمیم به جدایی از جولیان ناگلزمن در مارس 2023 پس از یک سری نتایج ناامیدکننده گرفته شد. توماس توخل در آن زمان به عنوان جانشین او معرفی شد، اما اعلام کرد که در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد و به نظر می رسد ناگلزمن گزینه مورد علاقه برای جانشینی توخل باشد. با وجود این فدراسیون فوتبال آلمان با تمدید قرارداد ناگلزمن با تیم ملی پس از جام ملت های اروپا در تابستان امسال، سعی دارد این مربی جوان را تا سال 2026 حفظ کند.

الیور کان به بیلد گفت که چگونه راه خود را از ناگلزمن جدا کرد: “شما همیشه باید تصمیمات را در زمانی که در آن گرفته می شد در نظر بگیرید. در آن زمان موفقیت های ورزشی ما در خطر بود و به همین دلیل ما این تصمیم را گرفتیم که قطعاً چنین نبود. یک تصمیم آسان من چندین بار گفتم که این تصمیم را خیلی بد انجام دادم.

کان رشد و پیشرفت ناگلزمن را به تجربیات او در بایرن مونیخ نسبت داد و از باشگاه خواست که او را بازگرداند. او گفت: کسب تجربه در بایرن قطعا به او کمک بیشتری کرد. شکی نیست که جولیان توانایی های زیادی دارد و نیازی به بحث در مورد آنها نیست. قهرمانی اروپا یک آزمون واقعی خواهد بود. پس از آن می توانیم بیشتر در مورد آن صحبت کنیم. »

ناگلزمن در دوران حضورش در بایرن به موفقیت های قابل توجهی دست یافت، از جمله قهرمانی در بوندسلیگا، دو قهرمانی سوپرکاپ آلمان و درصد پیروزی قابل توجه 71.4%. او سپس نقش مربی تیم ملی آلمان را بر عهده می گیرد و قرار است این تیم را در یورو 2024 هدایت کند. در حالی که نامزدهای دیگری مانند روبرتو دی زربی و آنتونیو کونته نیز به بایرن لینک شده اند، به نظر می رسد این باشگاه اولویت را به ناگلزمن داده است. .

بیشتر بخوانید: تماس مهم با زیدان برای بازگشت به فوتبال/ آیا بایرن سرمربی سابق رئال را راضی می کند؟

سرویس اخبار فوتبال خارجی