اشتباه بزرگ کریستیانو رونالدو؛ او باید با مسی همبازی می شد / خط حمله پلی استیشن که شکل نگرفت

اشتباه بزرگ کریستیانو رونالدو/ باید با مسی هم گروه می شد

مسی فصل گذشته در لیگ فرانسه تنها 6 گل به ثمر رساند. او در یک هفته در اسپانیا شش گل به ثمر رساند. اما آن سه نفر در خط حمله شبیه تیم فوتبال پلی استیشن بودند. تماشای آن سرگرم کننده خواهد بود. تماشای رونالدو در یونایتد جالب نیست. رونالدو اکنون در سنی است که قرار نیست بدود و حرکت بازیکنان را مختل کند. قبل از آمدن رونالدو، یونایتد تیمی پر از بازیکنانی بود که با سرعت، انرژی و مهارت باورنکردنی بازی می کردند. اما فصل گذشته با رونالدو نتوانستند این کار را انجام دهند.

رونالدو فصل گذشته بیرون برایتون ایستاده بود و به طعنه می خندید و انگار می خواست بگوید من اینجا چه کار می کنم؟ اما جاهای زیادی برای رفتن وجود ندارد. منچسترسیتی اکنون مالک ارلینگ هلند است. او به لیورپول نمی رود. PSG تنها گزینه است.

مرسون که کارشناس اسکای اسپورت هم هست، فصل گذشته در تلویزیون از رونالدو انتقاد زیادی کرد. اما مهاجم سابق آرسنال و انگلیس گفت: “من را اشتباه نگیرید. رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران است. حتی فصل گذشته به او نگاه می کردم و گاهی اوقات می گفتم که او خیلی ناراحت است. اما بعد او گل می زد و داشتم میگفتم چطوری اینکارو کردی؟تو 25 دقیقه به توپ دست نزدی!واقعا بازیکن خاصی است.او خودش را باور دارد.به نظرم قوی ترین بازیکنی است که تا به حال در تاریخ فوتبال وجود داشته است. من فکر می کنم مسی متفاوت است من فکر می کنم او با یک استعداد ذاتی به دنیا آمد. رونالدو باید روی مهارت های خود کار می کرد. می توانید ویدیوها را تماشا کنید گل های باورنکردنی مسی در کودکی استعداد او ذاتی است اما با رونالدو همه چیز به کار سخت و فداکاری بستگی دارد. فصل بعد با حضور رونالدو انقلابی نخواهد شد. مربی قبلی.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

آینده رونالدو در هاله ای از ابهام قرار دارد زیرا ایجنتش اخیراً به او پیشنهاد انتقال به چلسی را داده است، اما اریک تنهاچ، سرمربی یونایتد می خواهد که این فوق ستاره پرتغالی در فصل آینده در ترکیب تیمش باشد. با این حال، پل مرسون، منتقد مشهور رونالدو مدعی شده است که هر دو طرف اگر این بازیکن 37 ساله را در اولدترافورد نگه دارند، اشتباه می کنند. مرسون که می گوید رونالدو بخشی از مشکل اولدترافورد است نه راه حل، معتقد است که فصل آینده مشکلات بیشتری وجود خواهد داشت.

مرسون در ستون خود برای دیلی استار نوشت: “رونالدو باید تابستان امسال به پاری سن ژرمن می رفت تا با لیونل مسی یک تیم رویایی تشکیل دهد. به نظر من، انقلاب اریک تنهاچ تنها زمانی آغاز می شود که رونالدو منچستریونایتد را ترک کند. و رونالدو. در اولدترافورد جامی نمی‌برد، پس چرا بماند؟ او فرصت زیادی برای بردن جوایز بزرگ ندارد. او را در پی اس جی با مسی تصور کنید. آنها سال‌ها به عنوان رقیب بازی کردند. به عنوان هم تیمی. و ما مدام می شنویم که نیمار ممکن است پاری سن ژرمن را ترک کند. ما می توانیم خط حمله ای متشکل از مسی، رونالدو و کیلیان امباپه داشته باشیم. برای او. همه می خواستند بازی آنها را با هم ببینند. آنها احتمالا هنوز نمی توانند لیگ قهرمانان اروپا را ببرند زیرا مسی و رونالدو من بوده اند. او سالها در جهان بازیکن است، آنها دیگر نیستند.

می دانم که او گل های زیادی به ثمر رساند. مردم می گویند او کار خود را انجام داد. نکته اینجاست که یونایتد مطمئناً ترجیح می‌دهد با گلزنی رونالدو کمتر از یک میلیون مایل دورتر در حالی که رونالدو گل‌های بیشتری می‌زند، قهرمان لیگ شود. مثل این است که خانه بسازید و بگویید پنجره های خوبی دارید، اما سقف درست نصب نشده و کار نمی کند.