افشاگری جنجالی خسرو حیدری; اگر مشکلات مدیریتی نبود قهرمانی و جام حذفی را می بردیم. ساپینتو و فتح الله زاده از روز اول مشکل داشتند.



خسرو حیدری درباره شروع بازی ساپینتو و مشکلات فتح الله زاده بیان کرد: در دوره ساپینتو اگر مشکل مدیریتی نداشتیم می توانستیم هر سه جام را ببریم، مشکلات زیادی داشتیم و بازیکنان هم نداشتند. چندین ماه هر گونه پولی دریافت کردیم، مدیران عامل را تغییر دادیم و مدیران عامل با ساپینتو مشکل داشتند. وقتی فتح الله زاده به تیم اضافه شد و برای بازی سوپرجام آمد، بلافاصله به مشکل خوردند. ساپینتو از روز اول یک سری چیزها یاد گرفت و فتح الله زاده هم یکسری چیزها را بلد بود و با هم به مشکل خوردند.

حیدری ادامه داد: در بازی سوپرجام که مقابل نساجی بازی کردیم، فتح الله زاده و ساپینتو را آشتی دادم، او به من گفت نمی گذارم ساپینتو روی نیمکت بنشیند و خودت روی نیمکت می نشینم و به او گفتم حاج آقا انجامش نده عجله نکن ! دنبال این بودم که با هم روابط خوبی داشته باشند و در نهایت رابطه خوبی پیدا نکردند و فتح الله زاده از تیم رفت و مدیرعامل جدید آمد.

حیدری درباره مشکلات پیش آمده برای دفتر قرارگاه ناصر حجازی بیان کرد: تا روز آخر مشکلات آنها وجود داشت و مشکلات بیشتر می شد. نداشتیم و آقای فتح الله زاده گفت اینجا دفتر من است و نمی کنم. به او بده

حیدری درباره مشکلات حجت کریمی با ساپینتو بیان کرد: او می خواست قرارداد ساپینتو را تمدید کند و ما شانس قهرمانی در جام حذفی را داشتیم، دیداری که در آن 7 گل به تراکتورسازی زدیم، هواداران انتظار داشتند که تمدید شود اما همه در باشگاه. می خواست آن را ادامه دهد. آنها بهانه بودند، مشکلاتی که بین ساپینتو و پرسپولیس پیش آمد او را روز پنجشنبه محروم کردند و اعلام کردند که او 4 ماه محروم است و باشگاه اعتراضی نکرد و بعد فهمیدم که می خواهند او را ترک کنند.

حیدری درباره روحیه ساپینتو گفت: او مربی فنی بسیار خوبی بود اما مشکل اخلاقی اش این بود که خیلی زود عصبی می شد.

بیشتر بخوانید: آقایان نمی خواهند استقلال با من قهرمان شود/ بهترین قراردادم را برای استقلال بستم اما ضربه خوردم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال