این جدول جذاب را کامل کنید! (تحقیق و بررسی)

دو دیدار دیگر روز یکشنبه مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود. اولین دیدار بین فرانسه و لهستان برگزار می شود و انگلیس ساعت 22:30 به مصاف سنگال می رود.

امشب با برگزاری دیدار تیم های کاستاریکا و آلمان و اسپانیا و ژاپن، دو تیم دیگر صعود کننده به مرحله حذفی مشخص خواهند شد. اسپانیا با 4 امتیاز شانس خوبی برای صعود دارد و می تواند با تساوی صعود کند اما آلمان باید منتظر شکست ژاپن باشد. برای صعود به دور بعدی؛ سرگروه این گروه به مصاف کرواسی می رود و تیم دوم به مصاف مراکش می رود.

فردا چهار تیم دیگر مرحله حذفی مشخص می شوند و احتمالا برزیل و پرتغال به عنوان بهترین تیم ها از دو سمت مختلف جدول حضور خواهند داشت و حریفان آنها از بین سایر تیم ها مشخص خواهند شد.

بازی های دوشنبه و سه شنبه هنوز مشخص نشده است، اما یک بازی از اولین بازی ها در این دو روز، کرواسی و مراکش آنها خواهند بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1856778
10 دسامبر 1401 در 09:37 ب.ظ
12 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

7 تیم در جام جهانی باقی ماندند.

با حذف باورنکردنی بلژیک، تنها شش مکان برای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی باقی مانده است.

این جدول جذاب را کامل کنید!  (تحقیق و بررسی)

صعود کرواسی و مراکش البته جنبه جالب دیگری هم دارد و آن گروه بالای شیرهای اطلس است که این تیم را به حریف احتمالی مانشافت در مرحله بعد تبدیل می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شروع ناامیدکننده بلژیک با یک باخت و یک تساوی رقم خورد تا شاگردان روبرتو مارتینز که به نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه صعود کرده بودند، در مرحله گروهی به کار خود پایان دهند.

مرحله حذفی شنبه ساعت 18:30 با یک مسابقه هلند و آمریکا شروع می شود و ساعاتی پس از این بازی آرژانتین رو در رو استرالیا غرفه ها؛ برنده این دو دیدار در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

بین غنا، اروگوئه و کره جنوبی از گروه هفتم و صربستان، سوئیس و کامرون آنها شانس صعود از گروه هشتم را دارند.