بازوبند نوید بدی برای کمال ندارد!/ کاپیتان سابق پرسپولیس بازیکن 90 دقیقه ای نیست



کمال ساغام نیا پرافتخارترین بازیکن یک دهه اخیر پرسپولیس بود که در تمام جام ها و افتخارات این تیم سهیم بود. او پس از عالیشاه دومین کاپیتان پرسپولیس بود که در ابتدای فصل قبل در لیست آزادسازی قرار داشت.

کمال سال ها بازی های مهم پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف از دست داده بود اما خودش امیدوار بود قراردادش را تمدید کند. او پس از جدایی گلایه های خود را به رسانه ها اعلام کرد اما در این دو فصل حضور در ذوب آهن مشخص است که شرایطی برای کمک به یک تیم در طول فصل ندارد.

نیا قبل از دربی اصفهان در این فصل تنها در 6 بازی گوندو را شروع کرد اما هرگز به دقیقه 90 نرسید! اتفاق مقابل سپاهان هم تکرار شد و او در دقایق پایانی جای خود را به بازیکن جدیدی داد.

محمد ربیعی برای روحیه دادن به این هافبک باتجربه تلاش زیادی کرد و دیدیم که او بازوبند کاپیتانی را مقابل سپاهان سپرد. اتفاقی که پیش از این مقابل هوادار رخ داده بود، اما در این دیدار کمال در دقیقه 63 با دو گل برتری تیمش از زمین اخراج شد، سپس اخراج او در تهران، بازی به تساوی 2-2 ختم شد!

به نظر می رسید بازوبند بازوبند کاپیتانی در دربی اصفهان آخرین فرصت کاپیتان سابق پرسپولیس باشد اما او نتوانست از این فرصت استفاده کند تا بار دیگر ثابت کند که نمی توان با زمان جنگید!

بیشتر بخوانید: وضعیت فعلی ستاره مصدوم پرسپولیس/توصیه مهم پزشکان در بیرانوند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال