بزرگترین شگفتی جام جهانی 2022; صعود شیرهای اطلس با حذف برتر/غیرقابل باور بلژیک و صعود دشوار کرواسی

مراکش که موقعیت های خوبی برای صعود داشت، بازی را خوب آغاز کرد. حکیم زیاش در دقیقه 4 با خطای میلان بوریان توپ را به عمق دروازه فرستاد. در دقیقه 23 یوسف النصیری با فرصت طلبی گل دوم شیرهای اطلس را به ثمر رساند. اما کانادا در دقیقه 41 با گل به خودی نایف اکرد عقب نشینی کرد.

بزرگترین شگفتی جام جهانی 2022;  صعود شیرهای اطلس با حذف برتر/غیرقابل باور بلژیک و صعود دشوار کرواسی

سرنوشت گروه F جام جهانی 2022 قطر امشب با برگزاری 2 دیدار فینال مشخص شد و تیم های ملی مراکش و کرواسی راهی مرحله مقدماتی شدند.

ورزشگاه الثمامه میزبان نبرد کانادا و مراکش بود که در آن شیرهای اطلس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند.

در ورزشگاه احمد بن علی دو تیم مطرح این گروه یعنی کرواسی و بلژیک به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کرواسی در نیمه اول تیم بهتری بود، اما گل نزد. داور حتی در آن نیمه یک پنالتی برای بلیزرز گرفت اما آنتونی تیلور با استفاده از VAR پنالتی آنها را نادیده گرفت و به لوکا مودریچ اجازه نداد ضربه را بزند. در نیمه دوم بلژیک چاره ای جز حمله برای پیروزی نداشت اما روملو لوکاکو فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست داد. هر دو تیم به گل و برد نیاز داشتند. کرواسی دوم نشدن و مقابل اسپانیا و بلژیک حذف نشدن. لوکاکو 2 موقعیت خوب دیگر را برای خداحافظی شیاطین سرخ از جام تنها با یک گل از دست داد.

بزرگترین سورپرایز جام جهانی 2022;  صعود شیرهای اطلس با حذف برتر/غیرقابل باور بلژیک و صعود دشوار کرواسی

در جدول گروه F، مراکش با 7 امتیاز صدرنشین شد، کرواسی با 5 امتیاز دوم شد، بلژیک با 4 امتیاز از دور رقابت ها حذف شد و کانادا بدون امتیاز به خانه رفت.



سرویس اخبار فوتبال خارجی