بیانیه سرسخت تراکتور در برابر حکم محرومیت سنگین

بیانیه تراکتورسازی به شرح زیر است:
اعلام محرومیت سه جلسه ای هادی محمدی در آستانه بازی با آلومینیوم اراک به دلیل تظاهراتی که در جریان بازی یک ماه پیش برگزار شد. یکی دیگر از اتفاقات نادر، مشکوک و عجیب فوتبال کشورمان است.

باشگاه تراکتورسازی نسبت به تعلیق سه جلسه و همچنین زمان اعلام حکم اعتراض کرد و انتظار می رود فدراسیون فوتبال در اسرع وقت نسبت به شفاف سازی اقدامات مشکوک اقدام کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه تراکتورسازی امروز 100 میلیون جریمه شد و هادی محمدی نیز 3 جلسه محروم شد و همین امر دفاع تراکتورسازی مقابل آلومینیوم را با مشکل مواجه کرد.

حال سوال اینجاست که چرا تصمیم برای بازی با استقلال بعد از 31 روز و کمتر از 24 ساعت مانده به بازی حساس اعلام می شود؟ به نظر می رسد اتخاذ چنین تصمیمی در این مقطع حساس مشکوک و غیرحرفه ای است و به همین دلیل هواداران معتقدند هر زمان که تراکتور روند رو به رشدی داشته و به عنوان تیمی مدعی ظاهر می شود، امروز نیز اقدامات مشابهی صورت گرفته است.

حال باشگاه تراکتورسازی در این خصوص بیانیه ای منتشر کرده و این حکم را غیرحرفه ای دانسته و هواداران تراکتورسازی پس از روی کار آمدن تراکتورسازی، کمیته انضباطی را متهم به این کار کرده اند.


سرویس خبر شماره: 1870015
23 فوریه 1401 @ 21:42 |
12.2 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

این تصمیم مشکوک و غیرحرفه ای است

باشگاه تراکتورسازی با صدور بیانیه ای محکم به محرومیت هادی محمدی اعتراض کرد.

بیانیه سرسخت تراکتور در برابر حکم محرومیت سنگین

خبر محرومیت هادی محمدی ساعت 12 امروز یکشنبه 23 بهمن ماه در حالی منتشر شد که نشست خبری تراکتورسازی و آخرین تمرین قبل از بازی با آلومینیوم برگزار شده بود و تیم تراکتورسازی اردوی پیش از بازی خود را برپا کرده بود و این خبر باعث تغییر شد. در برنامه های پرسنلی، برای بازی فردا بود.