ترنت برای خط هافبک تست می‌دهد، اما اسکاسر دیگری می‌تواند وایلد کارت لیورپول باشد – لیورپول اف سی

سفر دوشنبه شب به لیدز با پیروزی قاطع خارج از خانه در برابر نامزدهای سقوط روحیه ناامید همراه شد.

حتی در این یکی، نوسانات خلقی وجود داشت.

اواسط آوریل است و قرمزها در جایگاه هشتم قرار دارند. این یک کمپین پر از سکوهای پرش بالقوه است که استفاده نشده است.

با دو پاس گل، نفوذ فراوان و بیشتر آن در مناطق مرکزی، عملکرد الکساندر-آرنولد کاملا قانع کننده بود.

آیا هشت مسابقه بعدی متفاوت خواهد بود یا الگوهای مخرب پاییز و زمستان را خواهیم شکست؟

برعکس، تجربه جوردن هندرسون، فابینیو و تیاگو همچنان در تبدیل خط هافبک لیورپول به خط میانی که بتواند باشگاه را به سمت دهه 2030 برساند، حیاتی خواهد بود.

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 31 آگوست 2022: فابیو کاروالیو بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل دوم پیروزی در دقیقه 95 وقت مصدومیت در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و نیوکاسل یونایتد در آنفیلد، به همراه یورگن کلوپ، سرمربی تیم، جشن می گیرد.  لیورپول 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در حالی که قرمزها در غرب یورکشایر به پیروزی می‌رسیدند، فضای فوتبالی اسکوز هاوس و بازگشت چیزی که کمی شبیه لیورپول واقعی به نظر می‌رسید وجود داشت.

برایتون اند هاو، انگلستان - یکشنبه، 29 ژانویه 2023: کرتیس جونز لیورپول در جریان بازی دور چهارم جام حذفی بین برایتون اند هوو آلبیون اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه فالمر.  برایتون 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

برای من، همه آنها در مورد برخی از تحولات پیشرفته به سمت شروع جدید رقابت های لیگ برتر 2023/24 هستند، با تمایل به پذیرش هر پاداش دیرهنگام پایان فصل، این بار اگر دیگران دکمه خود تخریبی را بزنند – من. من به تو نگاه می کنم نیوکاسل و تاتنهام.

لیورپول پس از شکسته شدن بن بست در برابر لیدز عالی بود.

آنچه مسلم است این است که این سری از بازی ها به جونز کمک کرده است و می توانید اعتماد به نفس او را افزایش دهید.

اعتماد به نفس پیشنهادی وجود داشت، لمسی از فوتبال اسکاوز هاوس و بازگشت چیزی که کمی شبیه لیورپول واقعی بود، پس از نیم ساعت پیمایش یک عابر پیاده.

در اینجا الکساندر-آرنولد در حال تست بازیگری برای این نقش بود.

با این تغییر، منبعی برای تفکر ارائه شده است، تغییری که به نوعی بحث را در مورد اینکه آیا الکساندر-آرنولد می‌تواند در مرحله‌ای ساختاری دائمی به خط میانی تغییر دهد یا خیر، حل می‌کند.

در ذهن من، هرگز شکی نبود که او بتواند این کار را انجام دهد، با توجه به این که، به عنوان یک مدافع کناری که مدتها از او خواسته شده بود که وظیفه دفاع کناری را انجام دهد، بیشتر از لیورپول خود را خرج کرده است. به هر حال در بخش های پیشرفته زمین نسبت به گذشته در بخش های دفاعی فعالیت می کند.

حتی قهرمانی کلوپ در لیگ قهرمانان و لیگ برتر به دلیل نداشتن یک نابغه واقعی در خط میانی – آن بازیساز، لوکا مودریچ یا داوید سیلوا – مورد انتقاد قرار گرفت.

وقتی صحبت از خون تازه در خط هافبک به میان می آید، دست هایی بر سر باشگاه کشیده شده است تا خود را از تشدید جنگ پیشنهادی برای جود بلینگهام دور کنند.

همه آنها با ظاهری کوتاه از یک دوست مجروح به شکل لوئیس دیاز به آنها اضافه شد – دلایلی برای شاد بودن، قسمت سوم.

در سخت ترین فصل دوران یورگن کلوپ در لیورپول، اتفاقاتی مانند 9-0 مقابل بورنموث، 7-1 مقابل رنجرز، 7-0 مقابل اریک تن هاگ یونایتد و حالا این شکست 6-1 لیدز همگی باعث شده اند. سراب لیورپولی که هنوز می توانیم باشیم.

همه اینها در یک دوره رقابتی از بازی ها، به جای در محیط مطیع پیش فصل.

این یک خداحافظی طولانی برای جیمز میلنر و پایان راه برای نبی کیتا و الکس اوکسلید چمبرلین خواهد بود.

اگرچه یک دعوت آشکار برای ضدحمله است، اما تغییر در سیستم کلوپ به این معنی است که ترنت الکساندر-آرنولد به عنوان یک هافبک خط میانی عمیق عمل می کند و در زمانی که تیمش مالکیت توپ را در اختیار دارد، فرصت رومینگ بیشتری دارد – تماشای زمانی که همه چیز در جریان است، لذت بخش است.

لیدز، انگلستان - دوشنبه، 17 آوریل 2023: ترنت الکساندر-آرنولد لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیدز یونایتد و لیورپول اف سی در جاده الند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

با این حال، ترفند برای ما تلاش‌های ناهمگون ما برای سوار شدن بر امواجی بوده است که این نتایج باید ایجاد می‌کردند.

توپی که او بازی می‌کند تا دیوگو جوتا را آزاد کند تا گل سوم لیورپول را به ثمر برساند. او چیزی بسیار متفاوت به لیورپول پیشنهاد می‌کند، همانطور که در اولین گل ما مقابل آرسنال یک هفته پیش دیده می‌شود.

و وقتی کرتیس جونز یکی از بهترین بازی‌هایش را در پیراهن لیورپول به آن اضافه کرد، راه‌اندازی مجدد خط میانی بسیار مورد نیاز دارای هسته‌ای از بازیکنان 24 ساله و کمتر از آن است که می‌توان آن را در اطراف ساخت – به خصوص وقتی استفان باجستیک و هاروی الیوت را پرتاب کنید. به معادله نیز وارد شود

لیورپول در فصل 2022/23 ما توانستیم با پشت سر گذاشتن 6 لیدز یکی بهتر پیش برویم.

با وجود شبی که برای روح خوب بود، هنوز دلایلی برای شک و تردید وجود دارد.

لیدز، انگلستان - دوشنبه، 17 آوریل 2023: محمد صلاح بازیکن لیورپول (L) پس از به ثمر رساندن گل چهارم در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیدز یونایتد اف سی و لیورپول در الند رود، به همراه هم تیمی اش کودی گاکپو (R) جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این هنوز یک سکه پرتاب است، اما دلایلی برای خوش بین بودن وجود دارد.

در مرحله بعد، ناتینگهام فارست روز شنبه به آنفیلد می آید، یک گام بالقوه دیگر در مسیر توانبخشی.

https://www.thisisanfield.com/2023/04/trent-auditions-for-midfield-but-another-scouser-could-be-liverpools-wildcard/ منبع:

لیدز، انگلستان - دوشنبه، 17 آوریل 2023: لوئیس دیاز از لیورپول پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیدز یونایتد و لیورپول اف سی در جاده الند.  لیورپول 6-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

پس از بورنموث، ما تنها یکی از پنج بازی بعدی خود در لیگ برتر را بردیم، آن هم یک پیروزی در آخرین لحظه در خانه به نیوکاسل یونایتد که وقت تلف شده بود.

پس از جدایی از ایبروکس، امیدهای ما در لیگ قهرمانان اروپا هنوز در مرحله یک شانزدهم نهایی پایان یافته بود، در حالی که واکنش ما به شمشیر زدن منچستریونایتد این بود که فقط دو امتیاز از 12 امتیاز بعدی را در لیگ کسب کنیم.

اما برای قرمزهای حاضر در مسابقه، در حالی که هیئت ژوری هنوز بیرون است، از او حمایت می شود و اراده ای برای موفقیت او وجود دارد، حتی اگر شک و تردیدهایی وجود داشته باشد که آیا او این کار را انجام خواهد داد یا نه.

لیورپول هرگز موجودیتی نبوده است که با دسته چک بیش از حد وحشی شده باشد، بنابراین پیشرفت شگفت‌آوری نیست، اما FSG می‌داند که در تابستان امسال تحت نظارت شدید قرار خواهند گرفت.

در مرحله‌ای، ممکن است به بازگشت مقابل آرسنال نگاهی بیاندازیم و از طنین‌های ماندگاری که ایجاد کرد، غرق شویم.

اگر به الند رود می رفتیم و به تیمی می باختیم که به تازگی 5 گل در خانه به یک برنامه تاکتیکی روی هاجسون ارسال کرده بود، واقعاً لیورپول 2022/23 ما بود.

تا زمانی که کودی گاکپو در دقیقه 35 دروازه را باز کرد، فضای مشخصی به نام “نمی توان پذیرفت” در بازیکنان لیورپول وجود داشت که حرکات آنها تا حد زیادی کند بود.

دنده سوم در آن مرحله یک جاه طلبی عجیب به نظر می رسید، چه رسد به دنده های بالاتری که در نهایت با پیشرفت بازی به آن ها برخورد کردیم.

در مقابل لیدز، این بنیادی بود که به مو صلاح، گاکپو، جوتا و بعدها داروین نونز اجازه داد تا از هدایایی که میزبانان ما به ما عطا کردند استفاده کنند.

برای برخی از رویاپردازان ناامید مانند ما، این هشت بازی باقیمانده همه در مورد یک مبارزه دشوار برای رزرو یک صندلی برای لیگ قهرمانان فصل آینده، یا حداقل واجد شرایط بودن یا اجتناب از لیگ اروپا است، بسته به دیدگاه شما.

نمایش الکساندر-آرنولد و جونز یک نمایش کاملاً فوتبالی اسکاوس هاوس بود و امیدوارم در هفته های آینده شاهد کارهای بیشتری از آن باشم.

جونز در همه ی این کارها نقش اصلی را دارد.

این روزهای ارزشمندی هستند که در آن کلوپ می تواند بازی های زیادی را به جونز بدهد. جایی که او می تواند نقش الکساندر-آرنولد را آزمایش کند. جایی که او می تواند هر نظریه دیگری را که هنوز روی تخته طراحی دارد آزمایش کند.

او یک بازیکن قطبی است که استعداد سوزاندن دارد. اگر رسانه‌های اجتماعی را به صورت واقعی در نظر بگیرید، پس او در میان پایگاه‌های پشتیبانی که تصمیم خود را به او داده‌اند، محبوبیت زیادی ندارد و مهم نیست که چه اتفاقی بیفتد.