تیم تخلیه شده؟ چه چیز دیگری برای اریک تن هاگ جدید است؟ – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات

البته وینگر راست تصویر بالا مصدوم نیست و ممکن است به دلیل حرکات خارج از زمین هیچ آینده ای در باشگاه نداشته باشد، اما این نکته که اریک تن هاگ بدون نیم تیم کار می کند را نباید نادیده گرفت.

همچنین اتفاقاً این ترکیبی است که در این فصل حتی یک دقیقه در هیچ رقابتی به میدان نرفت و – با توجه به مصدومیت متاتارس پایان فصل لیساندرو مارتینز – در طول اولین سال هدایت تن هاگ بیکار خواهد ماند.

این یک ترکیب قوی با استعداد فراوان، تعادل خوب و ترکیبی از تجربه و پویایی است.

او به لیستی باورنکردنی از بازیکنان غیرقابل دسترس اضافه می کند که در واقع به اکثر تیم های لیگ برتر بازی مناسبی می دهند:

در جریان پیروزی 2-0 یونایتد در جام حذفی مقابل اورتون در ژانویه، همه اعضای “بهترین یازده” فوق ظاهر شدند، اگرچه هرگز در یک زمان نبودند.

به این نکته توجه می شود که دورانی که منچستریونایتد در حال حاضر با آن مواجه است چقدر دشوار است، اما ترکیب بعدی شاید حتی نگران کننده تر باشد:

مهم نیست که در مورد بحث وان-بیساکا/دالوت در کدام سمت حصار بنشینید، این درست است، و فقط یک مسابقه وجود داشته است که همه بازیکنان نام برده برای آن در دسترس بودند.

او از زمانی که این کار را به دست آورده است، تیم قدرتمندی نداشته است.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/04/17/depleted-squad-what-else-is-new-for-erik-ten-hag-262674/ منبع:

بنابراین، در حالی که قابل توجه است که اریک تن هاگ در پایان فصل کاری با یک تیم ضعیف به کسب نتایج ادامه می دهد، به سختی چیز جدیدی برای هلندی نیست.

همچنین شایان ذکر است که مارتینز به تازگی از جشن های خود در جام جهانی بازگشته بود و بنابراین فقط برای یک بازی کوتاه در انتهای مسابقه مناسب بود.


بحران مصدومیت منچستریونایتد در روزهای اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است، به طوری که مارسل سابیتزر آخرین مصدوم پس از حذف از یازده ابتدایی مقابل ناتینگهام فارست به دلیل مشکل کشاله ران در گرم‌آپ بود.

پست دفاع راست کم و بیش یک سکه بین دیوگو دالوت و آرون وان-بیساکا است، اما جدای از این موضوع خاص، اکثر هواداران یونایتد موافق هستند که موارد فوق بهترین یازده ابتدایی تن هاگ است.