جزییات نهایی مذاکرات بیرانوند با پرسپولیس/علیرضا فقط در یک مورد قرمز می شود!

خبری که طبق پیگیری های ما صحت ندارد و اتفاق نخواهد افتاد. داستان از این قرار است که آنتورپ هرگز بازیکن خود را به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل نمی کند و یکی از آنها را دریافت نمی کند، زیرا تنها یک فصل در اختیار او باقی مانده است. از سوی دیگر علیرضا به هیچ عنوان تمایلی به تمدید قرارداد با آنتورپ و سپس حضور قرضی به پرسپولیس ندارد. اگر بیرانوند این درخواست را بپذیرد برای خودش قرارداد می بندد و باید برای فصول آینده زیر نظر این باشگاه باشد. به این ترتیب بیرانوند قطعا تنها در یک مورد می تواند به پرسپولیس یا هر تیم دیگری برود. لازم به ذکر است که مذاکرات باشگاه پرسپولیس با علیرضا و آنتورپ ادامه دارد و حال باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

با پایان لیگ پرتغال، قرارداد قرضی علیرضا بیرانوند، دروازه بان شماره یک تیم ملی با باشگاه بوآویستا نیز به پایان رسید و بیرانوند به ایران بازگشت. علیرضا پس از چند روز استراحت اردوی تیم ملی را در خرداد ماه آماده می کند و در اختیار ملی پوشان قرار می گیرد.

اخبار فوتبال داخلی –

سران پرسپولیس نیز با ارسال نامه ای به باشگاه آنتورپ شرایط خرید بیرانوند را جویا شدند. بلژیکی ها ابتدا قیمت بالایی را برای فروش بیرانوند اعلام کردند اما در مذاکرات بعدی کمی از آن کاسته شد. با این حال دو طرف هنوز به توافق نرسیده اند و مذاکرات ادامه دارد. با این حال در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر تمدید قرارداد بیرانوند و حضور قرضی به پرسپولیس منتشر شده است.

مدتی است که بحث بازگشت بیرانوند به فوتبال ایران به خصوص در پرسپولیس داغ شده است و بسیاری معتقدند علیرضا در سال قبل از جام حذفی پرسپولیس را به عنوان تیم آینده خود انتخاب کرده است.چند هفته پیش باشگاه پرسپولیس شروع به کار کرد. مذاکره برای جذب بیرانوند و علیرضا نماینده خود را به باشگاه فرستاد تا مذاکرات را جدی تری انجام دهد. همانطور که احتمالا می دانید بیرانوند دو فصل با آنتورپ قرارداد دارد که فصل دوم آن مشروط است. در واقع علیرضا یک سال دیگر با آنتورپ قرارداد دائمی دارد و هر تیمی که بخواهد باید ابتدا باشگاه بلژیکی را راضی کند.