دلیل پیشرفت بارسلونا از دیدگاه لواندوفسکی

به نظر می رسد بارسلونا به فرم خوب خود بازگشته و روبرت لواندوفسکی دلیل پیشرفت این تیم در هفته های اخیر را افزایش شدت تمرینات می داند. پیروزی آنها مقابل اتلتیکو مادرید اولین شکست خانگی تیم دیگو سیمئونه در فصل را رقم زد و بارسا اولین تیمی است که از ژانویه 2023 آنها را در متروپولیتانو در لالیگا شکست می دهد.

لواندوفسکی ستاره بازی بود و یک گل درخشان به ثمر رساند و دو پاس گل به ژائو فلیکس و فرمین لوپس داد. او از این مسابقه خوشحال شد و به DAZN Espana گفت: “آیا این بهترین بازی فصل است؟ این امکان وجود دارد، مطمئن نیستم. اما مهمترین چیز در مورد این مسابقه این است که ما از دقیقه اول خیلی خوب بازی کردیم. بازی را کنترل کرد و سه گل به ثمر رساند. نه تنها از گل، بلکه از دو پاس گل هم خوشحالم.» اگر راحت تر باشیم، بهتر بازی خواهیم کرد.

بلوگرانا بیش از 400 دقیقه است که در لیگ یک گل دریافت نکرده است. لوا افزود: “فکر می کنم در دو، سه، چهار هفته گذشته تمریناتمان را کمی تغییر دادیم و فشرده تر تمرین کردیم.” الان از نظر بدنی احساس خیلی خوبی دارم و فکر می کنم هم تیمی هایم هم همین حس را دارند. ما می خواهیم یک گام به جلو برداریم و نه تنها بازی ها را ببریم، بلکه بهتر بازی کنیم.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی