گل ویژه استقلال محصول مشترک دو چپ دست/نکونام به لطف مدافعانش در برتری باقی ماند.



دیدار استقلال با هواداران در سال های اخیر همیشه یک دیدار جذاب بوده است. هوادر در کنار پیکان، استقلال و پرسپولیس نماینده پایتخت در لیگ برتر است و با مدیریت این همه سال استقلال، ساختاری تماما آبی در پیش گرفته و به همین دلیل به آن تیم دوم استقلال می گویند.

این هوادار با رضا عنایتی به لیگ برتر آمد. سپس ساکت الهامی جایگزین او شد و در همان فصل محمود فکری که تجربه مدیریت استقلال را نیز داشت. مسعود شجاعی از هفته چهاردهم جایگزین فخری شد که تنها هفته قبل شکست خورده بود.

در تیم هواداران داریوش شجاعیان با بازوبند کاپیتانی و همچنین امین قاسمی نژاد و بابک مرادی به عنوان بهترین گلزن این فصل و بازیکنی که گل تعیین کننده دیدار با ذوب آهن را به ثمر رساند، یاران تیم را مقابل خود تشکیل دادند. تیم سابق

تنها چند ثانیه پس از سوت داور، لیدر اولین گل مسابقه را به ثمر رساند. تا پیش از این دیدار پرسپولیس پیکان را برده بود و حالا استقلال باید به برد یا مساوی می رسید تا در پایان سال 1402 مقام اول را حفظ کند.

این گل برای شاگردان استقلال و نکونام برای حفظ صدرنشینی مهم بود. در مقابل تیمی از یک خانواده، این گل اهمیتی دوچندان داشت، اما بالاتر از همه، رکوردی بود که بلافاصله توسط رسانه ها به آن اشاره شد، سریعترین گل بیست و سومین دوره لیگ برتر حرفه ای برای لیدر…

البته گل های زیادی داریم که زودتر به ثمر رسیده اند و شاید در بازی های بعدی این فصل این رکورد شکسته شود اما این گل ویژگی های دیگری هم داشت که زیر سر و صدای لحظه ثبتش از دست رفت!

گلی که 100 درصد مدافعان آبی به ثمر رساندند. مدافع چپ این تیم یک گل و مدافع میانی یک گل به ثمر رساندند که دو بازیکن چپ دست خالق و زننده این گل بودند! ابوالفضل جلالی و آرمین سهرابیان که هر دو سال ها در فوتبال خود شماره 3 را به تن می کردند! و یک گل سه امتیازی زد.

ابوالفضل جلالی با این پست با 5 پاس گل بهترین گلزن استقلال در این فصل شد و آرمین سهرابیان با 4 گل آقای گل این فصل شد! آن هم به عنوان مدافع! سهرابیان پیش از این یک گل 3 امتیازی برای استقلال به ثمر رساند، اما آن گل اول ارزشی فراتر از آن گل ها داشت.

بیشتر بخوانید: جواد و مسعود; از سایپا و پاس تا پایتخت گاوبازی!



سرویس داخلی اخبار فوتبال