زیباترین گل زندگی سعید عزت اللهی! (ویدیو)


سرویس خبر شماره: 2015201
29 آوریل 1403 در 8:38 ب.ظ.
3.8K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

شادی بحث برانگیز: حالا ساکت شو

سعید عزت اللهی با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه جریمه برای تیمش گلزنی کرد.

زیباترین گل زندگی سعید عزت اللهی!  (ویدیو)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های شباب الاهلی و النصر در حالی برگزار می شود که النصر در ابتدای بازی موفق به گلزنی شد که داور این گل را رد کرد اما در ادامه لس بلوز موفق شد روی یک پاس از سمت چپ دروازه حریف گلزنی کند و شباب الاهلی را پیش ببرد.

این پایان کار نبود و تنها سه دقیقه بعد و در دقیقه 12 هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی موفق شد دروازه حریف را باز کند و با ضربه ای شگفت انگیز و غیرمنتظره گل خورده را جبران کند.

در این صحنه پرتاب او از سمت چپ انجام شد و به عزت اللهی رسید در حالی که کمتر کسی فکر می کرد او از آن نقطه شوت کند اما ستاره تیم ایران با یک شوت دیدنی دروازه حریف را خراب کرد.

2012 2007

سعید عزت به طور استثنایی ضربه خود را به سمت دروازه حریف هدایت کرد و توپ را در گوشه دروازه امیرمحمد شامبیا قرار داد تا یکی از بهترین گل های این فصل لیگ امارات به ثمر برسد.

2012 2008

عزت اللهی که در این دیدار نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشت، پس از این گل انگشت به دهان گذاشت تا جشنی جنجالی به پا کند و احتمالا هواداران نصر را به سکوت دعوت کند.

جالب اینجاست که سعید در پست هافبک دفاعی بازی می کند اما تاثیر جالبی روی گل های تیمش گذاشت و توانست خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیمش معرفی کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی