سرمربی آرژانتین خواهان جام الهلال است


سرویس خبر شماره: 2013630
23 آوریل 1403 ساعت 04:48
4.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

سرمربی آرژانتینی الاتحاد جده می گوید تیمش از قدرت الهلال آگاه است اما با این وجود برای قهرمانی در سوپرجام با این تیم رقابت خواهد کرد.

سرمربی آرژانتین خواهان جام الهلال است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی امروز میزبان بازی مهیج الکلاسیک عربستان بین الهلال و الاتحاد در فینال سوپرجام عربستان 2024 خواهد بود.

مارسلو گایاردو، سرمربی الاتحاد در نشست خبری پیش از بازی گفت: تقابل مهمی در انتظار ماست. مقابل تیم قدرتمندی بازی می کنیم و با انگیزه و اشتیاق زیادی به مسابقه نزدیک می شویم. ما برای کسب عنوان قهرمانی آماده هستیم.

او اضافه کرد: بازی های گذشته ما مقابل الهلال متفاوت بود، اما در مجموع عملکرد تیم ما فوق العاده بود، به خصوص در سه دیداری که من هدایت تیم را بر عهده داشتم.

1996845

گیلارد توضیح می دهد: در دیدارهای قبلی از نظر سطح مسابقات تفاوتی بین ما و الهلال وجود نداشت و تنها اختلافات ساده در تعیین نتیجه موثر بود.

سرمربی الاتحاد تاکید کرد: باید در بازی آخر مقابل الهلال در کار تیمی برتر باشیم. راز موفقیت من تمرکز کامل در طول مسابقه و استفاده از فرصت ها در بعد تهاجمی است.

گایاردو در پایان گفت: الهلال تیم بسیار قدرتمندی است اما ما همیشه در بازی هایمان با آنها با نظر خودم به بازی نزدیک شدیم و امیدوارم این روند در فینال هم ادامه داشته باشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی