سرمربی تراکتورسازی امشب مشخص می شود


سرویس خبر شماره: 2015153
29 آوریل 1403 در 5:02 ب.ظ.
7.4K امتیاز خبر|

27نقطه نظر

جلسه سرنوشت ساز هیئت مدیره

جلسه هیات مدیره تراکتورسازی عصر امروز برای انتخاب سرمربی برگزار می شود.

سرمربی تراکتورسازی امشب مشخص می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه تراکتورسازی روزهای حساس و سرنوشت سازی را سپری می کند و در شرایطی که زمزمه ها درباره سرمربی بعدی این تیم در حال افزایش است، سعید مظفری زاده در گفتگو با خبرنگار ما توضیحات مختصری درباره این تیم ارائه کرد. .

مدیر تیم تراکتورسازی درباره تمرینات این تیم گفت: امروز تیم طبق روال خودش تمرین کرد و بازیکنان با قدرت و نشاط تمرین را دنبال کردند. امروز بازیکنان آمادگی بسیار خوبی از خود نشان دادند و امیدواریم در بازی بعدی عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص سرنوشت نیمکت تراکتورسازی گفت: در خصوص استعفای آقای نصرتی و انتخاب سرمربی جلسه هیئت مدیره داریم و به محض پایان جلسه نتیجه جلسه را اعلام می کنیم.

مظفری زاده درباره بازگشت محمد نصرتی به تیم گفت: آقای نصرتی امروز مربیگری تیم را برعهده داشت و علیرغم استعفا به دلیل اینکه هیئت مدیره تصمیمی برای استعفای او نداشتند به تیم و قراردادشان احترام گذاشتند و تیم را ساختند. در این چند روز

وی با اشاره به احتمال انتخاب قربان بردیف گفت: گزینه های متعددی وجود دارد و منتظریم در این جلسه گزارش های فنی بررسی شود و سپس هیات مدیره تصمیم نهایی را بگیرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی