سرمربی پرسپولیس برای یک ستاره آماده است/ در نیم فصل منتظر شما هستیم!

شاید اگر عیسی آل کثیر مصدوم نمی شد، پرسپولیس می توانست مثل لیگ بیستم از امتیاز خود لذت ببرد و قهرمان لیگ برتر شود اما با مصدومیت رباط صلیبی این بازیکن، رویاهای مهاجم خوزستانی سرخ ها از بین رفت. .



سرویس داخلی اخبار فوتبال

عیسی آل کثیر در بازی هفته چهاردهم فصل گذشته مقابل شهرخودرو از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و طبق نظر پزشکان این بازیکن باید زانو را جراحی می کرد اما هیچ آسیبی ندید و عمل جراحی به پایان رسید. جایی که او گفت مشکلی در شرکتش وجود دارد. تیمش آن را نداشت و حتی فیلم هایی از تمرین او برای بازگشت به زمین منتشر شد اما یحیی گل محمدی با چنین مشکلی مواجه نشد تا الکثیر در واقع نیم فصل اول لیگ بیست و دوم را از دست بدهد.

سه شنبه هفته گذشته پرسپولیس یک مهمان ویژه داشت که شاید بدشانس ترین فوتبالیست ایران در دو سال گذشته بود. عیسی آل کثیر یکی از ستاره های دو فصل پیش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در تمرین پالش پوشان حاضر شد و در کنار مربیان و هم تیمی هایش خوش و بش کرد.

این بود که می شنویم این مهاجم خوزستانی با پیشنهاد یکی دو تیم لیگ برتری مواجه شده و حتی گفته می شود که از لیست پرسپولیس گلایه کرده و عصبانی است اما…

در نهایت آل کثیر که مخالفت یحیی را برای ادامه بازی در پرسپولیس دید، در تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت و به فیزیوتراپی پرداخت تا هر چه سریعتر شرایط را برای یافتن زمین پیدا کند.اما به گفته پزشکان، عیسی آل – کثیر پس از عمل جراحی حداقل به 6 ماه استراحت و تمرین نیاز دارد تا بتواند شرایط حضور در زمین را به دست آورد.

بر اساس گزارش ها، یحیی گل محمدی با دیدن عیسی کثیر به سمت او رفت و با گفتن این جملات او را تشویق کرد: «برای نیم فصل منتظرت هستیم. مراقب باشید، تمرین کنید و زود آماده شوید. به هیچ تیمی غیر از پرسپولیس فکر نکن.»

سرمربی پرسپولیس که به سبک بازی آل کثیر علاقه زیادی دارد، در پایان بیست و یکمین دوره قهرمانی، بیش از هر زمان دیگری ارزش های این مهاجم و جنگنده را درک کرده است.