سرمربی یونانی با خبر بدی به سیرجان بازگشت!


سرویس خبر شماره: 2015176
29 آوریل 1403 در 7:05 ب.ظ.
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

غایبان زیادی داریم اما…

مارینوس اوزونیدیس می گوید دیدار گل گهر و استقلال خوزستان فرصت خوبی برای بازیکنان جوان این تیم خواهد بود.

سرمربی یونانی با خبر بدی به سیرجان بازگشت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گلگهر که در حال حاضر در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، فردا در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم میزبان استقلال خوزستان است. مارینوس اوزونیدیس امروز در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و وی با اشاره به اینکه در این دیدار تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار نخواهد داشت، گفت: این شرایط فرصت خوبی برای جوانان تیمش فراهم می کند.

اوزونیدیس گفت: یک سری خبر بد و یک سری خبر خوب برای بازی فردا داریم. خبر بد این است که 4-5 بازیکن فردا در دسترس نخواهند بود و خبر خوب این است که ما 11 بازیکن برای شروع داریم. همانطور که قبلاً بارها گفته ام به همه گروه ها اعتماد دارم. امیدوارم هر بازیکنی که بازی می کند تمام تلاش خود را بکند تا بتوانیم نتیجه بگیریم. چنین مسابقاتی سخت و عجیب هستند، زیرا تیم مقابل برای ماندن در لیگ می جنگد و همه چیز را برای این مسابقه می دهند، اما هدف ما این است که در این مسابقه پیروز شویم تا صعود کنیم، به خصوص که بازی قبلی ما را دادیم. بالا

سرمربی گل گهر ادامه داد: شرم آور است که بازیکنان ما بیرون هستند، اما خوبیش این است که به بازیکنان دیگر به خصوص بازیکنان جوان فرصت نشان دادن خود را می دهید. وقتی چیزی را از دست می دهید، چیز دیگری به دست می آورید. برای من مهم است که بازیکنان در طول مسابقه آنچه از آنها خواسته می شود را نشان دهند و احترامی که برای باشگاه قائل هستند را نشان دهند. تیمی مثل ما همیشه با هدف بازی می کند و هدفش کسب نتیجه مطلوب است. به همین دلیل مطمئن هستم که بازیکنان فردا نمایش خوبی از خود به نمایش خواهند گذاشت و تمام تلاش خود را برای پیروزی در مسابقه انجام خواهند داد.

اوزونیدیس در پایان خطاب به بازیکنان جوان گل گهر گفت: توصیه من این است که با قدرت ادامه دهید. در تیمی مثل ما قرار گرفتن در بین 11 بازیکن سخت است و به همین دلیل باید سخت کار کنند. هدف ما رشد و پیشرفت بازیکنان است. به همین دلیل گفتم که خوبی غیبت بازیکنان این است که جوانان شانس خوبی برای نشان دادن خود دارند. ما به هر بازیکنی در لیست خود اعتماد داریم و به همین دلیل است که هر لحظه به آنها نیاز داریم، آنها باید آماده باشند و با 100 درصد توان خود بازی کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی