جنگ داخلی رختکن بارسلونا/گوندوگان در زیر آب 3 ستاره گرفت

اکتبر گذشته، زمانی که ایلکای گوندوگان از بی تفاوتی هم تیمی هایش در جریان شکست ال کلاسیکو انتقاد کرد، رسانه های آلمانی به مدت یک هفته به این موضوع پرداختند. عواقب این حادثه به قدری گسترده بود که ستاره سابق منچسترسیتی را مجبور کرد تا با هم تیمی هایش صحبت کند و هرگونه سوءتفاهم احتمالی را برای آنها برطرف کند. این بار اما به نظر نمی رسد او پس از انتقادات دوباره برنامه ای برای انجام این کار داشته باشد.

شب گذشته بارسلونا در دور دوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از شکست 4-1 مقابل پاری سن ژرمن در المپیکو مونتژویک از دور رقابت ها حذف شد. قبول این شکست سنگین مانند ال کلاسیکو گذشته برای گوندوگان سخت بود. سال او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت که بارسا به ساده ترین شکل ممکن خود را نابود کرده است و در صحبت های خود از عملکرد سه بازیکن این تیم از جمله روبرت لواندوفسکی، ژائو کانسلو و رونالد آرائوخو به دلیل اشتباهات قابل توجه آنها در این شکست انتقاد کرد. .

توسط نشریه AS اسپانیا؛ انتقاد گوندوغان از این سه نفر مورد حمایت جمعی از هم تیمی هایش قرار گرفت و این واقعیت را نیز تایید کرد که اشتباهات فردی منجر به شکست بارسا شد. این در تضاد با دفعه قبل است که تقریباً همه اعضای تیم به انتقاد گوندوغان واکنش منفی نشان دادند، اگرچه باید دید بازیکنانی که او از آنها جدا کرد چه واکنشی نشان خواهند داد.

گوندوگان 33 ساله هرگز از بیان نظرات خود خجالتی نبوده است و با توجه به عملکرد او در مقایسه با سایر بازیکنان بارسا که نه تنها بیشتر بازی کردند بلکه بهتر از آنها بازی کردند، نمی توان او را به خاطر انتقاد از دیگران سرزنش کرد. با این حال، حقایق تلخی که او به زبان می‌آورد ممکن است خوشایند برخی از هم تیمی‌هایش نباشد و در این صورت مشکل تقسیم‌بندی در رختکن بر مشکلات فعلی شاگردان ژاوی هرناندز خواهد افزود.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی