سر جیم رتکلیف در مورد نقش حیاتی سر دیو بریلزفورد در منچستریونایتد صحبت می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


سر جیم رتکلیف، مالک مشترک منچستریونایتد، در مورد نقش متحد نزدیک و معتمد خود، سر دیو بریلزفورد، در اداره باشگاه صحبت کرد.

ماه گذشته، یونایتد در بیانیه ای تایید کرد که راتکلیف قرارداد خود را برای سرمایه گذاری جزئی 27.7 درصدی در شیاطین سرخ تکمیل کرده است.

از آن زمان، او و سازمان INEOS خود در تلاش برای شناسایی مناطق بهبود یافته، حسابرسی کامل یونایتد را آغاز کردند.

این باشگاه قبلاً خدمات عمر برادا از منچسترسیتی را برای حضور به عنوان مدیرعامل و جانشین طولانی مدت ریچارد آرنولد تضمین کرده است.

مذاکرات با نیوکاسل برای دن اشورث ادامه دارد. گفته می‌شود که مربی انتقال و استخدام اولین مدیر ورزشی در اولدترافورد خواهد بود.

INEOS همچنین به دنبال جیسون ویلکاکس از ساوتهمتون و داگی فریدمن از کریستال پالاس به عنوان مدیر فنی و رئیس بخش استخدام یونایتد هستند.

محور اصلی انقلاب ورزشی رتکلیف در یونایتد، بریلزفورد است. راتکلیف بریلزفورد را مرد خود در زمین در منچستر کرد.

رتکلیف در پادکست The Geraint Thomas Cycling Club ظاهر شد و در مورد نقش ها و مسئولیت های Brailsford به طور طولانی بحث کرد.

این میلیاردر بریتانیایی گفت: «دو نفری که بیشتر روی آن تمرکز می‌کنند، دیو و من هستیم، از نظر اینکه چگونه همه چیز را حل کنیم.»

البته ما اکنون عمر برادا را داریم، مدیرعامل جدید ما از منچسترسیتی، که در حال حاضر هنوز در مرخصی باغبانی به سر می برد، او بخش بزرگی از آن خواهد بود.

“اما واقعاً من و دیو هستیم، و ما یک گپ روزانه داریم… این هرگز یک گپ کوتاه با دیو نیست، اینطور است؟”

رتکلیف بر نیاز به جذب افراد مناسب در یونایتد تاکید کرد. او توضیح داد که این بهترین مسیر قهرمانان 20 بار انگلیس برای دستیابی مجدد به موفقیت و بازگشت به قله فوتبال انگلیس و اروپا است.

“شما باید با منچستریونایتد باور داشته باشید، اگر ما تمام جزئیات را به درستی دریافت کنیم، همه افراد مناسب در کادرهای مناسب، کارهای درست را در محیط مناسب انجام دهند، آن محیط نخبگان ورزشی. نتایج به پایان خواهد رسید.»

این چیزها امروز در منچستریونایتد درست نیست، همانطور که ما خیلی واضح گفتیم. این یک کلید چراغ نیست، بلکه مسیر بسیار طولانی‌تری برای سفر است، زیرا جنبه‌های زیادی در آن وجود دارد.»

او در بریلزفورد افزود: «دیو هرگز نمی‌گوید آن بازیکن را بخر، زیرا فکر می‌کنم او بازیکن بسیار خوبی است، او هرگز این کار را نمی‌کند. این مهارت او نیست – اما ما در منچستریونایتد به این مهارت نیاز داریم.

راتکلیف همچنین برنامه های خود برای اولدترافورد و تمایل خود را برای ساختن یک مکان جدید در کلاس جهانی برای یونایتد تایید کرد.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/19/sir-jim-ratcliffe-opens-up-on-sir-dave-brailsfords-crucial-role-at-manchester-united-277723/ منبع: