صحبت های جالب دروازه بان 40 ساله لیگ یک


سرویس خبر شماره: 2009860
29 مارس 1402 در 2:38 ب.ظ.
5.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

من آماده ام و قصد خداحافظی ندارم

دروازه بان سابق گل گهر می گوید هنوز قصد خداحافظی ندارد و از بازی کردن لذت می برد.

صحبت های جالب دروازه بان 40 ساله لیگ یک

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهرداد بشاغردی که روزهای خوشی را در گلگر و هوادر سپری کرده بود، سرانجام فصل گذشته به تیم لیگ یک و سایپا پیوست. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بعد از فصل خوبی که با هواداران لیگ برتری داشتیم و شرایطم خیلی خوب بود، پیشنهاد سایپا رسید. آنها برنامه خوبی برای صعود به لیگ برتر داشتند و تیم خوبی هم داشتند. “دوست دارم به این باشگاه بروم. سایپا تیم بزرگی است، کادرفنی بسیار خوبی داشت و بازیکنان باکیفیتی داشتیم. من امیدوار بودم که به سایپا بروم و با این تیم به لیگ برتر برگردم، اما آنچه می خواستیم. با توجه به تغییرات و تحولات هفته گذشته در رده سوم قرار گرفتیم و با یک امتیاز فاصله نتوانستیم به لیگ برتر برگردیم.

این دروازه بان باتجربه که امسال به تیم تازه تاسیس شهر راز شیراز پیوست، گفت: در گفت و گوی ابتدای فصل با ستار زارع و محمد رهنورد عزیز، دو جوان عاشق فوتبال و با هزینه شخصی این تیم را تاسیس کردند. آنها مجموعه خوبی را سازماندهی کردند، من این کار را انجام دادم، می خواستم به آنها کمک کنم و در کنارشان باشم. تا نیم فصل شرایط خوب بود اما این تیمی است که از صفر شروع کرده و مطمئنا با یک سری مشکلات مواجه خواهد شد که تجربه خواهد شد. این دو عزیز آنقدر فوتبال را دوست دارند که اگر مسئولان شهر شیراز و استان فارس از آنها حمایت کنند، این تیم می تواند فصل آینده به سطح اول فوتبال برسد و بدرخشد تا این دوستان نتیجه زحمات و هزینه های خود را بگیرند. .

بشاگردی که برترین گلزن نیم فصل لیگ آزادگان شد، درباره عملکرد خود گفت: نیم فصل اول خیلی خوب بود، تیم به خصوص از نظر دفاعی عالی کار کرد. با تلاش بچه ها، شرایط خوب من و کادر فنی به ویژه آقای حمامی، مربی دروازه بان های جوان ما، کارها به خوبی پیش رفت و توانستیم در 12 بازی از 17 مسابقه دروازه خود را بسته نگه داریم. از نظر نتیجه، به عنوان تیمی که سال اول در لیگ یک شرکت می کرد، همه چیز خوب پیش رفت.

وی که مصدومیت شدیدی داشت، تصریح کرد: در آخرین بازی نیم فصل اتفاقی برایم افتاد که مدت ها از دستش دادم و در ابتدای مسابقات تیم در شرایطی پیش رفت که برای همه مناسب نبود. ما و متأسفانه این مصدومیت برای من اتفاق افتاد و مجبور شدم پایم را جراحی کنم و در دوران نقاهت هستم و باید در این زمینه صدقه وجود داشته باشد. فعلاً سعی می کنم شرایطم را خوب نگه دارم و بتوانم درمان را به درستی انجام دهم تا بتوانم به شرایط تمرین و مسابقه برگردم.

او که در 39 سالگی هنوز آمادگی کامل دارد، در پاسخ به این سوال که تا کی می خواهد بازی کند، اظهار داشت: هیچ وقت زمان خاصی برای بازی در نظر نداشتم، سعی کردم با شرایط پیش بروم، تصمیم بگیرم و دوباره بازی کنم. سلامتی و تا زمانی که شرایطم خوب باشد و بتوانم بازی کنم.

بشاگردی سخنان خود را اینگونه پایان داد: در پایان از بچه های تیممان، مالک، مدیر عامل، سرپرست و کادر فنی و به ویژه مربی دروازه بانان که مرا شرمنده کردند و مراقب من بودند تشکر می کنم. من در این مدت و بعد از مصدومیت و خیلی خوشحالم که در چنین تیمی هستم و در کنار این بچه ها بودم، مطمئنم شهر راز در سال های آینده در سطح اول فوتبال ما خواهد درخشید و خواهید شنید. نام او بیشتر

مجله اخبار فوتبال داخلی