شهریار 12 گل زد/سومین پنالتی فصل سومین گل دور



سپاهان در دیدار مورد انتظار هفته هفدهم در خانه مقابل ذوب آهن با یک گل پیروز شد. خطای پنالتی روی شهریار مقانلو که خود این بازیکن آن را تبدیل به گل کرد تا با این سه امتیاز، زردهای نصف جهان در نقش جهان، وضعیت خود را حل کنند.

این گل دوازدهمین گل شهریار مغانلو در این فصل بود. به گفته بسیاری از مربیان و کارشناسان، آقای گل کامل ترین مهاجم فصل گذشته لیگ برتر حرفه ای کشورمان است.

اما این گل سومین گل شهریار مغانلو در دور برگشت و البته سومین گل او در این فصل از روی نقطه پنالتی بود! او پیش از این در دور دوم در هفته بیستم و بیست و دوم در اهواز مقابل فولاد و در آبادان مقابل صنعت نفت دروازه تیم میزبان را باز کرده بود اما گل او به صنعت نفت امتیازی برای سپاهان نداشت. این اولین گل مغانلو در دور دوم از روی نقطه پنالتی بود.

شهریار 9 گل برای سپاهان به ثمر رساند که دو گل آن از روی نقطه پنالتی بود. در سپاهان، رضا اسدی – جدی ترین رقیب شهریار برای کسب عنوان آقای گل در دو فصل گذشته – اولین پنالتی زن این تیم است و در غیاب او، شهریار توانسته پنالتی که از ذوب آهن گرفته بود را متحول کند. دفاع روی گل دوازدهم این فصل.

رضا اسدی فصل گذشته پیراهن تراکتورسازی را بر تن کرد و در آخرین روز کورس مغلوب مهدی قائدی و شهریار مغانلو شد. او در حال حاضر با ۱۰ گل در کنار رحمان جعفری جدی ترین جانشین شهریار مغانلو برای کسب عنوان آقای گل لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: ستاره سابق پرسپولیس برنده دربی را مشخص کرد/جایگاه سپاهان در رده بندی تغییر کرد



سرویس داخلی اخبار فوتبال