طعنه های بی پایان مورایس به استقلال و پرسپولیس

مورایس در مورد اینکه منظورش از محبوب نبودن آنها چیست، گفت: “من در مورد علاقه مندی ها صحبت کردم، اما گروهی از تیم ها با تصمیم گیری و قضاوت در یک مرحله و گاهی اوقات در مرحله ای که آنجاست پاداش می گیرند. آنها از محوطه جریمه پنالتی می گیرند. در بعضی موارد خیلی شبیه همین صحنه است اما فکر می کنند و چیزی اعلام نمی کنند.من به پنالتی تراکتور اشاره نمی کنم که بگویم خارج از محدوده بود پنالتی منصفانه گرفته شد.چه برای من عجیب است. این است که صحنه ای دقیقاً مشابه آن به ما سوت نمی زند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی سپاهان با اشاره به صحبت های خود در کنفرانس قبل از بازی خاطرنشان کرد: ما تیم محبوب و گلزن برتر نیستیم چرا که در یک بازی دو پنالتی بسیار تمیز برای ما گرفته نشد و یک ضربه پنالتی برای ما گرفته شد. آنها می دانم، ما تیم محبوبی نیستیم.

سرمربی سپاهان گفت: فکر نمی کنم. مس رفسنجان بالاخره به دنبال کسب نتیجه از این بازی بود و از این نظر بازیکنان هجومی و تاکتیک خود را تغییر داد. ما پشت زمین خود را به هم ریخته و سعی کردیم در مقابل بازیکنان مقابل زمین برتری داشته باشیم و بتوانیم بازیکنان حریف را از پشت زمین خود کنترل کنیم. تا زمانی که 2-0 پیش بودیم، تغییری ایجاد کردیم تا تیم مان در دفاع پایدارتر شود. ما مقابل مدافعان واقعا خوبی بازی می کردیم و آنها می خواستند با تغییر حمله ای که داشتند امنیت را برقرار کنند و نزدیک به دفاع وسط ما بازی کنند که این اتفاق افتاد، اما وقتی یک تیم می خواهد بازی کند، وقتی فقط می خواهد به توپ های بلند ضربه بزند. با استفاده از توپ سوم متفاوت است. فکر می کنم اینطور نیست و من مخالفم.
مورایس درباره استقبال خوب تماشاگران خاطرنشان کرد: فکر می کنم تماشاگران آنجا بودند و از این بابت خوشحالم. حضور آنها باعث افتخار ماست و امیدوارم طرفداران بیشتری به بازی بعدی ما بیایند. در پایان مسابقات قهرمانی حضور هواداران برای غلبه بر مشکلات بسیار مهم است.

وی سپس درباره این بازی گفت: یک بار دیگر از بازیکنانم تشکر می کنم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند که بازی آسانی نبود. مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است و یکی از تیم هایی است که کمترین گل را به ثمر رسانده است و به همین دلیل بازی آسانی نبود. یک بازی بسیار جدی از تیم ما و می توانم بگویم که کار بازیکنانم فوق العاده بود. موقعیت‌هایی خلق کردیم و دو گل زدیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم یک گل دیگر هم بزنیم. من به تیم مس رفسنجان تبریک می گویم که فصل خوبی را پشت سر گذاشت و بازی بسیار خوبی را انجام داد و تیم قابل احترامی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژوزه مورایس پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و ششم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: صحبتم را با جو بازی شروع می کنم. همیشه فرصت ایجاد تغییر را دارد.” و تغییری ایجاد کرد. حمایت حامیان ما بسیار مهم بوده است و من از مقامات، شورای امنیت و پلیس تشکر می کنم. کنترل چنین جمعیتی بسیار مهم بود.


سرویس خبر شماره: 1921302
27 آوریل 1402 در 01:41
37.7 هزار |

1نقطه نظر

ما تیم مورد علاقه نیستیم

مورائیس در پاسخ به این سوال که آیا این برد در هفته های آینده کار سپاهان را راحت می کند، گفت: فکر نمی کنم و دلیل آن را به شما می گویم. ابتدا باید بگویم که دیدید مس کرمان باخت و نفت مسجد سلیمان برد و اختلاف تقریبا کم شد و فکر می کنم صنعت نفت هم 16 امتیاز دارد. همه فکر می کنند ما بازی های آسانی را مقابل تیم های انتهای جدول خواهیم داشت، در حالی که کاملا برعکس است، زیرا تیم هایی هستند که امیدوار به ماندن در لیگ هستند و این کار را برای ما سخت می کند. شاید اتفاقی بیفتد.

وی درباره تغییرات تاکتیکی در خط دفاع و بازی 3 مدافع بیان کرد: من 3 مدافع بازی نکردم، 2 مدافع میانی بازی کردم. اما گاهی اوقات می توانم به بازیکنانم وظیفه متفاوتی نسبت به جابجایی بازیکنان تیم مقابل بدهم. در مورد من با 2 مدافع میانی، دو مدافع کناری، سه هافبک میانی و سه مهاجم بازی کردیم. گاهی مدافعان باز بودند و وینگرها داخل. گاهی برعکس. شاید در آینده فقط با یک مدافع میانی بازی کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم در هفته های آینده کار آسانی مقابل تیم های انتهای جدولی نخواهد داشت.

طعنه های بی پایان مورایس به استقلال و پرسپولیس