محمد قربانی فقط در حال پیشرفت است


سرویس خبر شماره: 2015267
30 آوریل 1403 در 6:32 ق.ظ.
180 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تعریف و تبریک به جوان پوشیده سپاهان در روسیه

محمد قربانی توانست جایگاه خود را در فوتبال روسیه ثابت کند و با یک فرم ایده آل به تیمش کمک کند.

محمد قربانی فقط در حال پیشرفت است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد قربانی هافبک دفاعی تیم اورنبورگ روسیه در هفتمین دیدار فصل خود در این کشور موفق شد برای تیمش گلزنی کند اما باز هم نتوانست مانع از باخت 4 بر تیمش شود. 2.
در این شرایط سایت فوتبال با آرتم سبزوروف، ایجنت محمد قربانی گفت و گو کرد و این مدیر برنامه درباره وضعیت لژیونر ملی پوش فوتبال این کشور گفت: محمد قبلاً با لیگ روسیه سازگار شده است. فکر می کنم سطح بازی او فقط افزایش می یابد و توجه بیشتری را به خود جلب می کند. می بینیم که کیفیت فوتبال روسیه بسیار بالاست و محمد اکنون در اورنبورگ احساس امنیت می کند. او کاملاً روی فوتبال و آینده فوتبالی اش متمرکز است.
قربانی که فصل را با سپاهان آغاز کرد، با هدایت مورائیس توانست روز به روز پیشرفت کند و در شرایط فعلی به عنوان یک لژیونر 22 ساله نمادی از تغییر نسل ملی پوشان به حساب می آید. تیم فوتبال ایران

2005822

او پس از یک سال و نیم حضور در سپاهان و بازی موثر در خط دفاع و هافبک آن تیم راهی اورنبورگ روسیه شد و این بازیکن 22 ساله که در این فصل از انتقال سپاهان در اورنبورگ روسیه سود برد. وی علاوه بر عملکرد چشمگیر در لیگ برتر برای طلای پوشان اصفهان، با انجام هفت بازی و به ثمر رساندن دو گل یکی از بهترین های لیگ قهرمانان آسیا بوده است.
او کیفیت قابل توجه خود را در این لیگ روسیه نشان داده و به عنوان یک انتقال با شرایطی که در این کشور پیدا کرد، پیش از این جایگاه خود را در تیم اورنبورگ ثابت کرده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی