مدافع پرسپولیس یاد هاشمی نسب را زنده کرد/ قرمزها مراقب این بازیکن باشند

بهنام طاهرزاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص دربی سرخابی و شرایط پرسپولیس در آن بازی گفت: با توجه به مشکلی که در آستانه دربی برای گل محمدی و تیمش پیش آمد، این تیم شرایط خوبی را کسب کرده است. نتیجه و این چیزی است که آن را در صدر جدول قرار داده است. اتفاق خوبی برای پرسپولیس بود.

او همچنین بر رفتار لوکادیا و سابقه عجیب او تاکید کرد: واقعا بعید بود بازیکن حرفه ای مثل لوکادیا در چنین شرایطی پرسپولیس را تنها بگذارد. درست است که او بازیکن حرفه ای است اما رفتار او با پرسپولیس و هوادارانش کاملا غیرحرفه ای بود و باید با او برخورد شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت فنی دربی 99 گفت: یحیی با وجود مشکلاتی که بر سر راه پرسپولیس قرار داشت، می دانست چگونه تیمش را به خوبی سازماندهی کند و این هنر گل محمدی است. گل اول پرسپولیس تعادل را به سود این تیم منحرف کرد اما متاسفانه فاز دفاعی این تیم برای دقایقی تمرکز خود را از دست داد و دو بار دروازه پرسپولیس به دلیل ناهماهنگی باز شد اما پسرها توانستند به این نتیجه برسند. گل و با یک گل دیرهنگام به ثمر رساندند و از این دیدار به حداقل های خود رسیدند. با توجه به اینکه این تساوی باعث شد تا پرسپولیس جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کند، باید بگویم که این تساوی یک پیروزی برای پرسپولیس محسوب می شد.

طاهرزاده در خصوص دبل غیرقابل پیش بینی گئورگی گلسیانی گفت: قبل از بازی هیچکس فکر نمی کرد که مدافع پرسپولیس گلزن این بازی لقب بگیرد اما او به لطف هوش و ذکاوت بالایی که داشت توانست دو گل مهم را از روی دو ضربه ایستگاهی به ثمر برساند. به عنوان جثه و قدرت گلزنی او که نشان می دهد یحیی می تواند از توانایی های همه بازیکنانش در پرسپولیس نهایت استفاده را ببرد و واقعا یکی از باهوش ترین مربیان ایران است.

مهاجم سال های گذشته پرسپولیس افزود: در سال های گذشته مدافعی مثل مهدی هاشمی نسب با قدرت هجومی خوب و موقعیت های مناسب در دربی ها برای پرسپولیس و استقلال گل می زد و گل گلسیانی در دربی اخیر تا حدودی یادآور گل های هاشمی نسب است. برای بسیاری از.

وی در پایان گفت: پرسپولیس با حفظ جایگاه برتر خود به دستاورد مهمی دست یافته است و اکنون می تواند با شرایط بهتر و اعتماد به نفس بیشتر برای قهرمانی لیگ بجنگد. شاگردان گل محمدی این توانایی را دارند که برای پیروزی سه گانه در این فصل بجنگند و افتخارات بیشتری را برای پرسپولیس و هوادارانش رقم بزنند و تاریخ ساز شوند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال