مدیر باشگاه استقلال را ببینید; خودش گل می زند!/ سامی چطور از خطیر دفاع می کند؟/ دشمن را معرفی نکن، خودت شریک او می شوی.



محمد نوری بازیکن سابق تیم استقلال شب گذشته در گفت و گو با خبرنگار خبرشی درباره فرشید سمیعی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی گفت: بررسی این مربی استقلالی که حتی یک سنگ هم نیست و مانع مشکلات استقلال نمی شود. این آقا فقط ژست می گیرد و حرف می زند اما حرف هایش نتیجه مفیدی برای هوادار و پیشکسوت استقلال ندارد.

وی افزود: این آقا دوباره به تلویزیون رفت و با همان ادبیات همیشگی شروع کرد به شعار دادن و صحبت از به اصطلاح دشمنانی که می خواهند استقلال را از ریل خارج کنند. بس کن آقای سامی! اگر استقلال دشمن دارد باید آنها را به هواداران معرفی کنید.

اگر دشمن استقلال را معرفی نکنی، شریک ظلم هم هستی.

نوری با اشاره به حضورش در یک برنامه زنده تلویزیونی و صحبت با مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال، خاطرنشان کرد: آن روز آقای مهدی هژبری هم همین ادعا را مطرح کرد و گفت فلان یا فلان شخص یا فلان رئیس می خواهد استقلال را نابود کن! آقایان اگر واقعاً یکی یا چند نفر از این افراد هستند معرفی کنید. اگر معرفی نکنی خودت در این که به حق استقلال ظلم می کنی شرکت می کنی.

گوش ما پر از کلمه “دشمن فرضی” است.

وی افزود: آقای سامی اسم و مشخصات این فرد را به همه بگویید و اگر نه لطفاً چنین دشمن فرضی نسازید. گوش ما پر از این حرف هاست. دیگر از شنیدن این موضوعات تکراری خسته نمی شویم. دشمن، دشمن! چندین ماه است که شما و مدیرعامل باشگاه و سایرینی که همسو با شما هستند و هم عقیده هستند سعی می کنید این افکار را به ما پیشکسوتان و هواداران منتقل کنید اما مسیر شما صد در صد اشتباه است.

کاملاً خوابیدی!

نوری با اشاره به تعریف و تمجیدهای سامی از مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: وقتی سرمربی استقلال اینقدر صریح با پیشکسوتان و هواداران درباره کم کاری باشگاه صحبت می کند چه احساسی دارید، این نوع مدیریت در باشگاه استقلال است. ” دفاع ؟ تعجب آور است، انگار خوابت برد و نخواستی ببینی در دل باشگاه استقلال چه می گذرد.

به مردم نگویید روز شب است

وی تاکید کرد: علم و آدم فهمیدند که مدیریت باشگاه استقلال چه شرایطی را برای کادر فنی به ویژه جواد نکونام در نظر گرفته است، بنابراین می خواهیم وسط روز بگوییم شب است یا برعکس! این نوع رفتار شما و همفکرانتان در باشگاه استقلال دیگر برای پیشبرد اهدافتان مفید نیست.

تو دفاع بلد نیستی، خودت را علامت نده

بازیکن سابق استقلال بخشی دیگر از صحبت های سامی را برجسته کرد و گفت: این مرد به تنهایی در تلویزیون گل می زند. جایی که او گفت: نیمی از مسابقات قهرمانی ایران خارج از زمین انجام می شود و خطیر به لطف سابقه خود در فدراسیون می تواند به این نیمه از کورس دست یابد! این یعنی چه آقای سامی؟ استقلال هنوز در فوتبال ایران به عنوان تیمی شناخته می شود که دستش را روی زانو می گذارد و قد بلند می کند. چرا در مورد باشگاه شایعه پراکنی می کنید؟ اگر از باشگاه دفاع نمی کنید، حداقل گل نزنید. علما و مردم می دانند چقدر به پرسپولیس کمک می شود اما هیچکس جرات حرف زدن ندارد. بعد از اینکه سامی گفت خیر به خاطر حضورش در فدراسیون کار را انجام می دهد، حالا رقبا استقلال را مقصر می دانند!

وزیر ورزش کجاست؟

نوری خطاب وزیر ورزش و جوانان گفت: از سکوت آقای کیومرث هاشمی که رئیس مجمع باشگاه استقلال است تعجب کردیم! در چنین شرایطی باید پدرانه رفتار کند و با پرداختن به چنین مسائلی از شر مشکلات خلاص شود، اما اصلا معلوم نیست ارث هاشمی کجاست! فقط در خبرها می شنویم که به آبادان یا اینجا و آنجا زده است. اما تهرانی ها می دانند که فاصله وزارت ورزش تا باشگاه استقلال با ماشین 5 دقیقه هم نیست، اما آقای هاشمی به خود زحمت دعوت لیدرهای استقلال را به دفتر خود نمی دهد و حداقل از این موضوع مطلع است. وضعیت. در این مدت در باشگاه خودش اتفاقات عجیبی افتاد.

این آقایان به کبد خون اهدا کردند

نوری در پایان گفت: پیروزی استقلال در بالای جدول واقعا جای تعجب دارد و ظاهرا همه باید خوشحال باشند اما عده ای در باشگاه استقلال هواداران و پیشکسوتان را کشتند. در شرایطی که همه تیم ها و باشگاه ها با همدلی و اتحاد سعی در رفع معدود مشکلات سر راه خود دارند، گروهی در استقلال نشسته اند و سر استقلالی ها و پیشکسوتان را با ادعای دشمنی گرم می کنند. آقایان مثل کبکی ها سرشان را در برف فرو کرده اند و فکر می کنند هیچکس آنها را نمی بیند.

بیشتر بخوانید: انتقاد غیرمنتظره مایلی کوهن از جواد نکونام; اگر شرایط خوب نیست چرا ماندی؟/ من از قلانوی حمایت کردم/ چرا می گویید استقلال و پرسپولیس پول ندارند؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال