فرصت طلایی نکونام مقابل پرسپولیسی ملوان



پرسپولیس با مشکلات عدیده ای به مصاف تراکتور می رود و دیدار سختی مقابل این تیم با استعداد تبریزی دارد. تراکتوری ها می خواهند انتقام شکست اولین دیدار مقابل پرسپولیس را در ورزشگاه خالی آزادی بگیرند و در حالی که عثمار ویرا هنوز نمی داند می تواند از حضور بازیکنان جدید تیمش در این دیدار حساس استفاده کند یا خیر؟ اگر پرسپولیس یک امتیاز به تراکتور بدهد، استقلال یک فرصت طلایی دیگر برای پیروزی مقابل ملوان در اوج دعوا و درگیری داخلی خواهد داشت و بار دیگر فاصله اش با پرسپولیس را بیشتر می کند. البته بازی استقلال مقابل ملوان اصلا آسان نیست و خیلی ها می گویند هم پرسپولیس و هم استقلال در این هفته امتیاز می گیرند و احتمال شکست آنها وجود دارد.

در حالی که جواد نکونام تیمش را برای دیدار سنگین مقابل ملوان آماده می کند، شایعات درباره دیدار آشتی او و علی خطیر به گوش می رسد. جواد به احتمال زیاد از مشاریپوف در انزلی استفاده خواهد کرد زیرا رضاوند و مهدی پور را در اختیار ندارد. از طرفی مهدی تارتار سعی می کند از حضور دو بازیکن پرسپولیس یعنی محمد عمری و میلاد سرلک مقابل استقلال استفاده کند زیرا انگیزه های زیادی دارند. ملوان هم مانند تراکتور و سپاهان به تیمی هجومی تبدیل شد و توانست در خود اصفهان از سد حریفانی چون سپاهان و ذوب آهن بگذرد اما این تیم قدیمی و ریشه دار در خانه خطرناکتر است و استقلال بازی آسانی ندارد. . جواد نکونام پس از بازی با صنعت نفت گفت به جای اینکه به سربازانمان شمشیر بدهیم تا با رقبای خود بجنگند، آنها را خلع سلاح می کنیم و به خود آسیب می زنیم. او از مشکلات بسیار ناراحت است و حالا هواداران استقلال نگران این هستند که جواد خودش تمرکز بازی با ملوان را ندارد. با تمام این اوصاف این مربی اصلا ناامید نیست و استقلالی ها می دانند که دیدار انزلی ها در واقع شروع بازی های سخت آنها در دور دوم لیگ است. سپاهان 3 بازی متوالی در لیگ شکست خورده است و این خطر استقلال و پرسپولیس را نیز تهدید می کند اما نکونام قصد دارد به بازیکنانش انگیزه بدهد و روحیه پیروزی را حتی در انزلی به آنها بدهد.

بیشتر بخوانید: انتقاد غیرمنتظره مایلی کوهن از جواد نکونام; اگر شرایط خوب نیست چرا ماندی؟/ من از قلانوی حمایت کردم/ چرا می گویید استقلال و پرسپولیس پول ندارند؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال