مسابقه دو نفره برای ششمین جایزه مرد سال

با نزدیک شدن به تعطیلات ستاره های NBA، همه چیز در سراسر لیگ شروع به شکل گیری می کند. ما شروع کرده‌ایم تا ببینیم مدعیان در پلی آف آینده چه کسانی خواهند بود، و رقابت‌ها برای جایگاه‌های پس از فصل در حال داغ شدن است. ما همچنین در حال دریافت این ایده هستیم که کدام بازیکنان برای بردن جوایز انفرادی به خانه علاقه‌مند هستند، و مسابقات نزدیک و شدیدی در این زمینه در حال وقوع است.

شانس NBA: Monk & Hardaway Jr. نزدیک به مورد علاقه هستند

در حال حاضر، نیکولا جوکیچ تا حدودی در جدول شانس MVP برتری دارد و در رده -160 قرار دارد و Shai Gilgeous-Alexander در +275 بازگشته است. مارک داگنو به دلیل کارش با تاندر، گزینه مورد علاقه برای برنده شدن بهترین مربی سال است، اما مربی تیمبرولوز، کریس فینچ، فاصله چندانی با این تیم ندارد.

اما نزدیک ترین مسابقه در حال حاضر در رده 6 مرد سال است.

در حال حاضر مسابقه دو نفره است. تیم هارداوی جونیور از دالاس ماوریکس در حال حاضر پیشتاز شانس است و با 140+ آمده است تا جایزه را به خانه ببرد. او میانگین 17.7 امتیاز در هر بازی از روی نیمکت را به دست می آورد و علیرغم اینکه شروع کننده نبود، سومین گلزن برتر تیم است.

مالیک مونک از ساکرامنتو کینگز نمی‌تواند خیلی نزدیک‌تر از این باشد. او در حال حاضر دارای +150 (از طریق BetOnline) است تا NBA 6MOY نامیده شود، میانگین امتیاز 15.2 در هر مسابقه، و اغلب یکی از گلزنان تیمش است که در این فصل چندین ضربه بزرگ زده است.

آیا Monk باید کسی باشد که شانس کمتری دارد؟

چه چیزی این دو را از هم جدا می کند؟ می توان استدلال کرد که Monk باید کسی باشد که به عنوان مورد علاقه مندرج شده است. او به طور متوسط ​​2.5 امتیاز کمتر در هر بازی کسب می کند، اما همچنین 4.4 دقیقه کمتر بازی می کند. هارداوی جونیور در واقع 10 بازی از 50 بازی اول تیمش را شروع کرده است، در حالی که مونک در هر مسابقه از روی نیمکت آمده است. مونک 5.3 پاس در هر بازی می دهد در حالی که هارداوی به طور میانگین 1.7 می دهد و درصد شوت او بهتر است در حالی که گردش های بسیار کمتری انجام می دهد.

برای شروع، پادشاهان در بیشتر فصل در جدول رده بندی کنفرانس غرب بالاتر از ماوریکس بوده اند، اگرچه این فاصله اکنون به یک نیمه بازی کاهش یافته است.

با ممانعت از هر گونه آسیبی که می تواند مسابقه را از مسیر خارج کند (مانند تعقیب جوئل امبید برای MVP)، رقابت برای ششمین جایزه مرد سال باید به هفته ها و روزهای پایانی فصل عادی برسد. نرمال پاول (+800)، کریس لوورت (+1000) و جردن کلارکسون (+1600) پنج نفر برتر را تکمیل می‌کنند.



https://sportslens.com/news/nba-odds-the-two-man-race-for-the-6th-man-of-the-year-award/ منبع: