مصدومیت جوتا و به‌روزرسانی‌های سرمربی جدید لیورپول – آخرین اخبار LFC – لیورپول اف سی

لیورپول روز چهارشنبه پیش از دیدار خارج از خانه اورتون دچار مصدومیت نابهنگام دیوگو جوتا شد و اخبار مهم مربیان زیادی نیز در این دیدار منتشر شد.

ضربه مصدومیت یوتا به لیورپول وارد شد

لندن، انگلستان - یکشنبه، 21 آوریل 2024: دیوگو جوتا، بازیکن لیورپول، قبل از بازی لیگ برتر FA بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج وارد می شود.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

درست زمانی که فکر می کردیم مشکلات تناسب اندام قرمزها مربوط به گذشته است، جوتا یک ضربه بزرگ به دست آورد و از دربی مرسی ساید خارج شد.

این بازیکن پرتغالی در پیروزی 3-1 خارج از خانه مقابل فولام روز یکشنبه از ناحیه ران آسیب دید و در آنجا گلزنی کرد و اکنون حدود دو هفته از میادین دور خواهد بود.

کلوپ گفت: “دیوگو گل را زد، کمی احساس کرد و اکنون متوجه شدیم که کمی بیشتر است.”

جوتا به کانر بردلی در کناره‌ها ملحق می‌شود و جوئل ماتیپ، تیاگو و بن دواک همگی بعید هستند که در این فصل دوباره بازی کنند.

تصور کنید لیورپول بدون مصدومیت در این فصل کجا خواهد بود!

آخرین در جستجوی مدیر LFC

2WXH5AW روتردام، هلند.  31 مارس 2024. روتردام - آرنه اسلات، مربی فاینورد، در جریان بازی اردیویژه بین فاینورد و اف سی اوترخت در ورزشگاه Feijenoord De Kuip در 31 مارس 2024 در روتردام، هلند.  اعتبار: تصاویر جعبه به جعبه / اخبار زنده الامی

  • آرنه اسلات، سرمربی فاینورد یک مدعی قوی برای جانشینی یورگن کلوپ در آنفیلد در تابستان امسال است – اما یک انتصاب دور از انتظار است!
  • گری اونیل در حال رقابت برای پست لیورپول نیست، اینجا آنفیلد است می فهمد. این برخلاف شایعات مزخرف آنلاین در مورد رئیس گرگ ها است!
  • ژوزه مورینیو قبلاً در مورد فهرست نهایی سرمربی جدید لیورپول اظهار نظر کرده است – واقعاً فکر نمی کردید که او به آنفیلد بیاید، درست است؟
  • روبن آموریم روز دوشنبه برای مذاکره با مربی به بریتانیا پرواز کرد – اما آنها با لیورپول نبودند!

4 چیز امروز: داور وستهام و قرارداد جدید کیت

لیورپول، انگلستان - دوشنبه، 1 ژانویه 2024: پایان واتارو لیورپول؟  داور آنتونی تیلور در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول و نیوکاسل یونایتد در روز سال نو در آنفیلد کارت زرد دریافت کرد.  لیورپول 4-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

  • آنتونی تیلور دیدار شنبه لیورپول به وستهام را با تیم رابینسون روی VAR قضاوت خواهد کرد. آنتونی تیلور متولد منچستر است!
  • لیورپول قرار است در تابستان امسال نایک را با آدیداس در یک بسته کیت بزرگ تعویض کنند – احساس می‌کنیم دوباره دهه‌های 1980 و 1990! حالا پول ما را بگیر!
  • استفان باجتیچ او اولین شروع خود را در هفت ماه گذشته انجام داده است و برای تیم زیر 21 سال در یک شکست حضور داشت. امیدوارم فصل آینده بازیکن قابل اعتمادی باشیم!
  • ترکیب لیورپول مقابل اورتون – معضل نونز کلوپ و 5 تغییر دیگر؟ در اینجا پیش بینی ترکیب ما برای دربی است، موافقید؟

چت دیگر از جای دیگر

منچستر، انگلیس - سه شنبه، 3 اکتبر 2023: اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، قبل از بازی گروه A لیگ قهرمانان اروپا بین باشگاه منچستریونایتد و گالاتاسرای SK در اولدترافورد.  گالاتاسرای 3-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • اریک تن هاگ به دلیل انتقاد از عملکرد منچستریونایتدش مقابل کاونتری در روز یکشنبه، رسانه ها را “ننگ” توصیف کرد. مرد نقشه را گم کرده است! (بی بی سی اسپورت)
  • به ناتینگهام فارست این فرصت داده می شود که به طور خصوصی صدای VAR را در برابر اورتون بشنود – آنها به طور قابل درک از برخی از تصمیمات روز یکشنبه عصبانی بودند! (اسکای اسپورت)
  • اونای امری اقامت خود در استون ویلا را تا سال 2027 تمدید کرد که خبر بزرگی برای آنهاست. او پس از آن به لیورپول نخواهد آمد (بی بی سی اسپورت)

ویدیوی روز و مسابقه شب

کلوپ در زمان ناهار در کنفرانس مطبوعاتی حضور داشت، پیش نمایش اورتون، بحث در مورد مصدومیت جوتا و تمجید از درخشش ترنت:

مسابقه شب است آرسنال – چلسی (8 شب به وقت صبح)در حالی که لیورپول به شدت به پیروزی خارج از خانه در امارات امیدوار است – اما ما هر شکلی از امتیازات را از دست خواهیم داد.

به جرات می گوییم، بیا تو بلوز…

https://www.thisisanfield.com/2024/04/jota-injury-liverpool-new-manager-updates-latest-lfc-news/ منبع: