مهاجم خارجی پرسپولیس راهی تهران شد/ تا 48 ساعت آینده گزینه جدید قرمزها امضا می شود!

تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان روز شنبه 30 مرداد اولین دیدار فصل خود در لیگ برتر بیست و دوم را برگزار خواهند کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال از سوم خرداد در حالی آغاز شد که حضور پررنگ پرسپولیس در روزهای ابتدایی شور و هیجان هواداران آن تیم را برانگیخت. بازگشت علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی با جذب بازیکنانی چون مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، محمدمهدی احمدی و سینا اسدبیگی همراه بوده است تا هواداران پرسپولیس با خط و نشانی قهرمانی را امضا کنند. رقبا

اما با گذشت زمان نقل و انتقالات، شور و شوق این باشگاه برای جذب مهاجمان مورد نظر یحیی گل محمدی نیز کم شد تا جایی که پس از گذشت نزدیک به دو ماه، رضا درویش همچنان موفق به خرید مهاجم خارجی مورد نظر سرمربی این تیم نشد.

باید دید بعد از دو ماه قول درویش قطعی می شود یا یحیی گل محمدی باید منتظر حضور مطلوبش در تمرینات باشد.

درویشی که قرار بود در روزهای ابتدایی با جذب گزینه های داخلی و خارجی خط آتش پرسپولیس را تکمیل کند، با بحران عجیبی مواجه شد که حمایت ها تبدیل به انتقاد از سوی همین هواداران شد. مدیرعامل باشگاه به یحیی گل محمدی از جذب مهاجم خارجی این تیم مانند دو ماه پیش خبر می دهد. جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس در ماه های اخیر به بحث همیشگی پرسپولیس تبدیل شده است که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما درویش قول داده دو روز مانده به شروع بازی های لیگ برتر قطعا با او قرارداد امضا خواهد کرد.