مهرداد عبدی و تکرار گل های تعیین کننده با سر

مهرداد عبدی باز هم با ضربه سر یک گل تعیین کننده برای نساجی به ثمر رساند.

مهرداد عبدی و تکرار گل های تعیین کننده با سر

مهرداد عبدی با تکرار گل تعیین کننده آن را نشان داد، گلی که در دیدار با آلومینیوم اراک زد فقط یک اتفاق نبود و نساجی می تواند برای موفقیت در فصل جاری لیگ برتر روی گل های هافبک دفاعی خود حساب باز کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی مهرداد عبدی که در هفته های ابتدایی در ترکیب نساجی حضور نداشت، حالا در تیم حمید مطهری به بازیکنی باثبات و قابل اعتماد تبدیل شده و به عنوان هافبک دفاعی در فاز تلاش می کند ضربات ایستگاهی را به ثمر برساند و پرخاشگری نیز در تیمش موثر است.

حالا بعد از گذشت چند ماه و مقابل گل گهر، مهرداد عبدی بار دیگر یک ضربه سر خوب به ثمر رساند. گلی که باعث شد نساجی به 13 امتیاز برسد و به رده پنجم جدول صعود کند و بالاتر از تیم هایی مثل فولاد و مس رفسنجان قرار بگیرد. گلی که مطمئناً باور و اعتماد به نفس نساجی را افزایش می دهد و این تیم را برمی انگیزد تا در هفته های آینده دوباره به دنبال چنین پیروزی هایی باشد.


سرویس خبر شماره: 1848042
21 اردیبهشت 1401 ساعت 21:28 |
3.2 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، همین چند ماه پیش مهرداد عبدی در ورزشگاه آزادی تهران با ضربه سر دروازه تیم آلومینیوم اراک را باز کرد و نساجی را در جام حذفی به قهرمانی رساند. این عنوان بهترین عنوان نساجی در تاریخ 63 ساله خود بود.