ویرجیل فن دایک: “ما فقط خودمان را مقصریم” – باشگاه لیورپول

ویرجیل فن دایک در مورد شکست 4-3 لیورپول در خارج از خانه مقابل منچستریونایتد در جام حذفی ارزیابی صریحی را ارائه کرد و گفت: ما فقط خودمان را مقصر می‌دانیم.

لیورپول در نیمه دوم اولدترافورد یک شکست زودهنگام را برگرداند و 2-1 پیش افتاد و به نظر می رسید که در نیمه دوم مسلط باشد.

اما علیرغم اینکه منچستریونایتد را برای مدت طولانی قلدری می‌کردند، وقتی نوبت به افزایش تعداد گل‌هایشان می‌شد، خیلی آرام بودند و آنتونی در عوض گلزنی کرد تا تساوی به وقت‌های اضافه ارسال شود.

با وجود ضربه هاروی الیوت که نتیجه را 3-2 کرد، قرمزها در ادامه دو گل دیگر را دریافت کردند تا اینکه مارکوس راشفورد و آماد دیالو پیروزی را برای میزبان تضمین کردند.

این یک شکست شرم آور برای لیورپول با توجه به نحوه عملکرد آنها بود و ون دایک پس از آن در اینستاگرام خود این را پذیرفت.

فقط خودمان را مقصر می‌دانیم، مخصوصاً بعد از اینکه تا اینجای فصل چقدر خوب بوده‌ایم!» هلندی نوشت

زمان حضور بین‌المللی است، پس ما برمی‌گردیم تا هرچه داریم به آن بدهیم.»

منچستر، انگلستان - یکشنبه، 17 مارس 2024: الکسیس مک آلیستر بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن اولین گل تساوی در جریان بازی یک چهارم نهایی جام حذفی بین باشگاه منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

الکسیس مک آلیستر، که گل تساوی اولیه را به ثمر رساند، بازیکن دیگری بود که با هواداران به این وضعیت پرداخت.

این هافبک نوشت: “ناامید کننده از نگرفتن نتیجه ای که می خواستیم، اما از آن درس می گیریم و با سرهای بالا به جلو حرکت می کنیم.

مثل همیشه از هواداران برای حمایت بی دریغشان تشکر می کنم.

تعجب آور نیست که تعداد کمی از بازیکنان در این مرحله در رسانه های اجتماعی حکم پس از بازی را انتخاب کرده اند، زیرا نتیجه بدون شک بد خواهد شد.

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 17 مارس 2024: داروین نونیز (L) لیورپول و کاپیتان ویرجیل فن دایک پس از بازی یک چهارم نهایی جام حذفی بین باشگاه منچستریونایتد و باشگاه لیورپول در اولدترافورد افسرده به نظر می رسند.  منچستریونایتد در وقت اضافه 4-3 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

اما ون دایک با ارزیابی‌اش ضربه‌ای به سر زد، به‌ندرت اتفاق افتاد که به نظر می‌رسید لیورپول با نمایشی بسیار معمولی حریف خود را دست کم گرفت.

مشخص نیست که آیا این یک مورد از خستگی بوده است، پس از یک بازی طولانی و بی امان، اما فرصت های واضحی برای قرمزها وجود داشت تا در نیمه دوم تساوی را به رختخواب بکشند.

با این حال، تعداد کمتری از عملکرد آنها در بهترین حالت، نشان می‌دهد که این بار تقصیر پای بازیکنان است.



https://www.thisisanfield.com/2024/03/virgil-van-dijk-weve-only-got-ourselves-to-blame/ منبع: