پیش نمایش وستهام: دوباره پیروز شوید

وستهام پنجشنبه شب در بلژیک بود که در آن مقابل خنت به تساوی 1-1 دست یافت. به نظر می رسد که آنها در بیشتر مسابقات از آنها پیشی گرفته بودند، بنابراین امیدواریم که چند پای خسته در تیم وجود داشته باشد.

“من دوست داشتم زیر نظر او بازی کنم، زمانی که او سرمربی من بود از دیوار آجری برای او عبور می کردم، همانطور که همه در آن تیم انجام می دادند. [He’s] یک مربی واقعا خوب، استثنایی در مدیریت گروه و برخورد با افراد، و او یک فرد بسیار خاص، بسیار قابل اعتماد، و مردی است که به قول خود احترام می گذارد. او همیشه این کار را انجام می‌داد و کسی است که از او چیزهای زیادی یاد گرفتم.»

__

شما نمی توانید با آن بحث کنید.

درست است، من تقریباً تمام شده ام. اگر به دنبال گذراندن زمان قبل از شروع بازی هستید، یک نکته وجود دارد پیش نمایش پادکست در Patreon. فکر می کنم * بعداً یک وبلاگ زنده برای شما خواهیم داشت (باید با وبلاگ ها بررسی کنم) و مانند همیشه، واکنش پس از بازی در این سایت پوشش داده خواهد شد. ارسبلاگ نیوز.

https://arseblog.com/2023/04/west-ham-preview-win-again/ منبع:

به دلیل ترس از هول کردن، نمی‌خواهم به جایزه دیگری که امروز پیشنهاد می‌شود اشاره کنم. امیدوارم امروز بعدازظهر بتوانیم آن را برشته کنیم و در وبلاگ فردا در مورد آن صحبت کنیم.

با وجود “شکست” آخر هفته گذشته در آنفیلد، ما باید با اعتماد به نفس زیادی وارد این موضوع شویم. ما در هشت بازی بدون باخت هستیم، رکورد ما در بازی آنها بسیار خوب است – فقط سه شکست از شروع لیگ برتر – و در دربی های لندن در این فصل درخشان بوده ایم و پنج برنده از پنج را در خارج از خانه بدون پیروزی کسب کرده ایم. دریافت یک گل

روشی که او به هر جلسه نزدیک می‌شود، روشی که او به تمرینات و زندگی‌اش نزدیک می‌شود – او فقط باید بهترین باشد. وقتی این اتفاق می‌افتد، و شما سازگاری او را در نحوه برخورد با هر موقعیتی در هر روز دارید، تنها نتایج خوبی در انتظار او خواهد بود. من از این موضوع تعجب نمی کنم و او هنوز چیزهای زیادی برای بهبود دارد.”

از نظر روانی، این می تواند در آستانه یکی از بزرگترین بازی های تاریخ اخیر آرسنال بسیار بزرگ باشد. گواردیولا قبلا گفته بود که “فینال” خواهد بود.

به دلیل بازی آخر هفته آینده در نیمه نهایی جام حذفی مقابل شفیلد یونایتد، آنها دیگر در لیگ بازی نمی کنند تا زمانی که 10 روز دیگر به آنها سر بزنیم. آنها ممکن است امروز صبح از گردن ما نفس بکشند، اما ما اکنون این فرصت را داریم که با شکست دادن وستهم و ساوتهمپتون، 9 امتیاز برتری را باز کنیم.

درس‌های خاصی بود که باید از آن بازی یاد می‌گرفتیم، به‌ویژه نحوه شروع بازی و همچنین کارهایی که بعد از آن انجام دادیم. [coming back from 3-0 down]. برای طرفدارانی که تماشا می کنند، احتمالاً یک بازی عالی برای تماشا بود اما [West Ham] این ظرفیت را داریم که بازی را به مناطق خاصی ببریم که کمی شبیه آن می شود و بدیهی است که ما یک بازی متفاوت می خواهیم.”

در جاهای دیگر، بازگشت ادی نکتیا به آمادگی کامل مفید است، اما به این معنی است که یکی از امیل اسمیت رو، فابیو ویرا یا ریس نلسون باید از ترکیب خارج شود. در حقیقت، داشتن آن مشکل خوبی است.

امروز بعدازظهر به ورزشگاه لندن می‌رویم تا با تیم وستهام که در جبهه داخلی کمی آشفته بود، به میدان برویم.

آیا دیوید مویس و بازیکنانش یک چشم به بازی برگشت پنجشنبه آینده خواهند داشت؟ من مطمئن نیستم که آنها می توانند هزینه کنند.

وقتی به آرتتا گفته شد که وینگرهای جوان او در کنار بهترین‌های اروپا هستند، در سطحی با وینیسیوس جونیور و رودریگو در رئال مادرید و ماهرز و گریلیش در سیتی، او به سرعت به خبرنگار سیلی زد.

آرتتا پس از بازی برای دیوید مویس در اورتون، می‌داند که مربی سابقش می‌تواند عملکردی از بازیکنانش داشته باشد.

واضح است که وضعیت سلیبا نگران کننده است، اما مدیر حداقل در علنا ​​خوشبین به نظر می رسد. گفتن“به دلیل مصدومیت باید محتاط باشیم، اما او به خوبی در حال تکامل است.”

پس از نتایج دیروز – از جمله بردهای پالاس و وولوز و برد خنده دار بورنموث در آخرین نفس در Sp*rs – چکش‌ها در رده پانزدهم جدول قرار دارند و واقعاً در معرض خطر کشیده شدن به یک دعوای سقوط قرار دارند. در عین حال، آنها می‌دانند که یک نتیجه بزرگ در برابر رهبران لیگ به آنها فضای تنفسی می‌دهد. شما باید فکر کنید که آنها امروز برای آن آماده هستند.

سه گل در 25 دقیقه ابتدایی، از جمله یک گل دیگر توسط کد تقلب هالند، به سرعت هر امیدی را برای جهش سرمربی جدید برای دین اسمیت خاموش کرد. روباه ها بعد از استراحت یک گل به عقب زدند اما بازگشت معجزه آسا هرگز در کار نبود حتی اگر xG آنها چیز دیگری را نشان دهد.

جوان برزیلی ما در 9 بازی اخیر خود 7 گل به ثمر رسانده و از حضور در این تیم بسیار سود برده است. آرتتا فکر می کند او حتی بهتر خواهد شد.

در او کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه، از میکل آرتتا در مورد تساوی 3-3 سوال شد. او گفت:

در حالی که همیشه می توان پرونده ای را برای پایان دادن به لئاندرو تروسارد ایجاد کرد، ساکا برای استراحت بسیار مهم است، عیسی “آشوب” را به ارمغان می آورد (در اینجا بیشتر از تیم در مورد آن صحبت می کنیم) و مارتینلی در حال چرخش است.

بچه ها بیایید مه بگیریم.

این بدان معناست که برتری ما در صدر به سه امتیاز کاهش یافته است و برتری تفاضل گل سیتی اکنون هفت است (50+ در مقابل 43+).

گفتنی است، چکش ها ما را مجبور کرده اند در دو فصل گذشته سخت کار کنیم. ضربات سر توسط دو مدافع میانی راب هولدینگ و گابریل ماگالهاس، پیروزی زشت 2-1 را در ماه مه و فصل قبل از اینکه ما مجبور شدیم از 3-0 عقب نشینی کنیم تا یک تساوی را بدست آوریم، به ثبت رسید.

همانطور که انتظار می رفت، منچسترسیتی شب گذشته از لستر گذشت. امیدوارم خودت را کنار نگذاشته باشی

«نه. برای حضور در آنجا باید چیزهای زیادی برنده شوید. آن‌ها این را می‌دانند، می‌دانند که برای قرار گرفتن در آن سطح باید برنده شوید، و بعد از برد، باید دوباره برنده شوید، و بعد از آن، باید دوباره برنده شوید، باید بارها و بارها و بارها برنده شوید، و تمام. این کاری است که این افراد برای مدت طولانی انجام می‌دهند.»

از نظر اخبار تیم آرسنال، جدای از ویلیام سالیبا، مو الننی و تاکهیرو تومیاسو، تیم وضعیت سلامتی خوبی دارد و من انتظار دارم آرتتا با همان تیمی که در آنفیلد شروع شد، برود.

کشتن او با مهربانی باهوش، میکل. بسیار باهوش.

این یک یازده با قدرت کامل نبود اما دکلان رایس، که ما به آنها علاقه آشکاری داریمو جارود بوون هر دو 90 دقیقه بازی کردند و میخائیل آنتونیو، لوکاس پاکئتا و سعید بنراهما همگی از روی نیمکت بیرون آمدند. از نظر مصدومیت، تنها بازیکنی که از میادین غایب است، خرید تابستانی جانلوکا اسکاماکا است که قرار است زانو را جراحی کند.

ما شروع سریع در دربی های خارج از خانه لندن را در این فصل عادت کرده ایم – هشت گل از 11 گل ما قبل از نیمه به ثمر رسیده است – بنابراین ما باید نقشه ای را دنبال کنیم. اگر سیتی گرما را افزایش داده است، باید ثابت کنیم که می توانیم از پس آن برآییم.