کاراگر پس از پیروزی منچستریونایتد بر کاونتری سیتی، پیش بینی بلانت تن هاگ را انجام می دهد

جیمی کاراگر اسطوره لیورپول مدعی شد منچستریونایتد اریک تن هاگ را در تابستان اخراج خواهد کرد. کاراگر اعتراف کرد که نمی‌دانست یونایتد چگونه او را پس از نمایش شرم‌آور نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل کاونتری سیتی حفظ خواهد کرد.

منچستریونایتد موفق شد در نیمه نهایی جام حذفی کاونتری سیتی را شکست دهد

زمانی که منچستریونایتد برنده 12 بار جام حذفی انگلیس در نیمه نهایی با کاونتری سیتی مساوی کرد، شبیه پیاده روی در پارک به نظر می رسید. با این حال، تیم چمپیونشیپ تحت مدیریت مارک رابینز، ستاره سابق یونایتد، روز یکشنبه (21 آوریل) از آسان کردن کار برای مانکونیایی ها در ورزشگاه ومبلی خودداری کرد.

کاونتری به جای اینکه پس از دریافت سه گل در همان ساعت اول بازی دست از کار بکشد، به نوعی توانست بازی را برگرداند. گل های الیس سیمز، کالوم اوهار و حاجی رایت در ومبلی نتیجه را 3-3 کرد و بازی را به وقت های اضافه و پنالتی های بعدی کشاند. کازمیرو ستاره منچستریونایتد اولین پنالتی را از دست داد تا کاونتری پیش بیفتد. با این حال، تیم های ضعیف در نهایت نتوانستند آرامش خود را حفظ کنند و دو ضربه پنالتی را از دست دادند تا از جام حذفی خارج شوند.

هیچ بازیکنی به جز راسموس هوجلوند که پنالتی تعیین کننده یونایتد را به ثمر رساند، پیروزی را جشن نگرفت. کاراگر معتقد است که برای آنها خیلی خوب است که در این پیروزی بی‌نظیر دست به کار نشوند.

جیمی کاراگر از منچستریونایتد برای اخراج اریک تن هاگ در تابستان حمایت کرد

کاراگر در بحث بازی در اسکای اسپورت گفت که نیمه نهایی جام حذفی ممکن است به قیمت کار تن هاگ تمام شود، زیرا او هیچ راه بازگشتی برای سرمربی هلندی نمی بیند.

او (از طریق منچستر ایونینگ نیوز) گفت:

ما در پایان آنجا و مارک را تماشا می کردیم رابینز معروف است که یک سرمربی منچستریونایتد (سر الکس فرگوسن) را در یک شغل نگه داشته است. فکر می‌کنم این نتیجه برای یک سرمربی یونایتد به قیمت تمام شده است. من نمی بینم که او چگونه می ماند، من نمی بینم.

اجرا بعد از اجرا. و من تصور می‌کنم که رختکن احتمالاً خجالت‌آورترین رختکنی است که احتمالاً از تیمی که برنده شده است، به یاد بیاورید. احتمالاً همه آنها نشسته اند و به یکدیگر نگاه می کنند. این کار خوبی است که آنها جشن نگرفتند.

وی در پایان افزود:

اگر در منچستریونایتد در اوج بودید، چه وضعیتی در مورد تماشای این تیم، سرمربی و شخصیت او وجود دارد که باعث می شود فکر کنید او ما را در فصل آینده به جلو می برد؟

پس از شکست کاونتری، منچستریونایتد باید در فینال بر منچستر سیتی، قهرمان فعلی غلبه کند. ومبلی در 25 می میزبان تصمیم گیرنده جام حذفی خواهد بود.

https://sportslens.com/news/carragher-ten-hag-manchester-united-coventry-city/ منبع: