کاپیتان بارسا: به دنبال رئال هستیم!


سرویس خبر شماره: 2009662
28 مارس 1402 در 10:56 ق.ظ.
4.8K |

12نقطه نظر

سارکی روبرتو ستاره بارسلونا می گوید این تیم تا آخرین لحظه برای رویارویی با رئال مادرید مبارزه خواهد کرد.

کاپیتان بارسا: به دنبال رئال هستیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا شب گذشته در چارچوب بیست و نهمین روز لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و موفق شد این تیم را در ورزشگاه خود با سه گل شکست دهد.

انتظار می رفت شاگردان دیگو سیمئونه پس از حذف اینتر از لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله یک چهارم نهایی، انگیزه مضاعفی برای این دیدار داشته باشند، اما شرایط آنطور که انتظار داشتند پیش نرفت و این بارسا بود که سه امتیاز را کسب کرد و یک امتیاز را به ارمغان آورد. بازی خوب در رده دوم جدول چیده شد.

1978789

سرخی روبرتو پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مدتی با تاندون آشیلم مشکل داشتم اما خوشحالم که برگشتم و توانستم به تیم کمک کنم. برای او بسیار خوشحال است

تیم در حال پیشرفت است. بخش مهم و حیاتی فصل در راه است و شرایط بسیار خوبی داریم. در حال حاضر با رئال مادرید 8 امتیاز فاصله داریم اما یک بازی مقابل آنها داریم. باید با جان و دل تلاش کنیم و تا آخرین لحظه در این مسابقات بجنگیم.

این هفته برای ما هفته بسیار مهمی بود. ما می دانستیم که با چه مشکلاتی روبرو هستیم، اما در نهایت می دانستیم که چگونه از این مسابقات به بهترین شکل ممکن برای نشان دادن رقابت خوب استفاده کنیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی