مهدی طارمی ضربه ای به کمرم زد و دنده هایش شکست/ از رامین رضاییان و وریا غفوری جویا شوید

زهیوی با بیان اینکه 6 بار توسط کی روش به تیم ملی دعوت شد، گفت: در آنجا هم بدشانسی آوردم و متأسفانه مهدی طارمی با زانو و دو سه دنده به کمرم زد و به شدت آسیب دید و از فوتبال دور بودم. سه ماه بدشانس بودم وگرنه می توانستم تا امروز در تیم ملی بازی کنم.

وی در پایان گفت: از وریا غفوری، مرتضی پورعلیگنجی، رامین رضاییان و خیلی از بازیکنان بپرسید، همه از نظر فنی از من تعریف می کنند اما به هر حال این فوتبال است و بدشانسی و انتخاب های بد سرنوشت یک بازیکن را تغییر می دهد. من عاشق استانم بودم و چندین سال با وجود پیشنهادات استقلال و پرسپولیس راهی فولاد و نفت شدم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی ادامه داد: من با صنعت نفت قرارداد داشتم اما آقای کیشمس که فوتبالیست نبود حتی اجازه شرکت در تمرینات را به من نداد. این اتفاق افتاد که دیگر نتوانستم در فوتبال ایران بازی کنم و به تیم بحری که یکی از تیم های عراقی و از تیم های خوب این کشور است، رفتم. خدا را شکر الان شرایطم خیلی خوب است و راضی هستم.

زهیوی با گلایه از مسئولان فوتبال استان خوزستان گفت: در شهر من عده ای از من خواستند و یا حتی التماس کردند که برگردم و به شهرم خدمت کنم اما حالا هیچ کدام حرفی نمی زنند و اجازه می دهند بروم. توصیه من به جوانان استانم این است که در خوزستان نمانند. رضا نوروزی رباطش پاره شد و مثل من رهایش کردند.

هافبک سابق باشگاه فوتبال خوزستان با بیان اینکه در دوران اوج خود باید در تیم های بزرگتر بازی می کرد، گفت: یک سال از آن مصدومیت می گذرد. متأسفانه در لیگ برتر و در خوزستان بدبختی هایی برای من پیش آمد. هیچکس نگفت کجایی و چیکار میکنی من از طریق دوستانم به افراد زیادی پیام دادم اما هیچکس حتی برای دیدن من در تمرین پاسخ نداد.

وی ادامه داد: در فولاد 9 گل زدم و بعد از رفتن به ذوب آهن با یکی از بازیکنان برخورد کردم و در هنگام فرود رباطم پاره شد و سرم بخیه زد. بعد از یک سال و نیم برگشتم و در 20 دقیقه در صنعت نفت 2 گل زدم و متأسفانه در بازی بعد در زمین چمن نامناسب مقابل خیبر پایم پیچ خورد و متأسفانه رباطم پاره شد.

وی افزود: رباطم پاره شد و کسی به من کمک نکرد. مرتضی پورعلیگنجی، داریوش شجاعیان و قایم اسلامی خواه رباط شکستند اما کمک زیادی کردند. مربیان و باشگاه ها من را ترک نکرده اند، اما هیچ کس اینجا دست مرا نگرفته است. به جز استقلال خوزستان از باشگاه ها و مربیان دیگر گلایه های زیادی دارم.

رحیم زهیوی درباره وضعیت خود و دلیل غیبتش از فوتبال گفت: بعد از عملکرد خوب در لیگ ایران و قهرمانی با استقلال خوزستان با بدشانسی مواجه شدم. من نمی دانم چه اتفاقی برای من افتاده است. شاید به من چشمکی زدند. من در بازی آهن و فولاد مصدوم شدم و همه چیز از همان بازی شروع شد، قطر رفته بودم و حالم خوب بود و به تیم ملی دعوت شدم. بعد از آن از ناحیه کشاله ران آسیب دیدم و با اصرار تیم قطری مجبور شدم بازی کنم. متأسفانه این منجر به جراحی کشاله ران من شد.