منچسترسیتی – تاتنهام; نجات پیدا کنید!

دیدار مهم منچسترسیتی و تاتنهام قرار بود در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس برگزار شود که به دلیل درگذشت ملکه الیزابت این دیدار به تعویق افتاد. این دیدار تاخیری و حساس امشب ساعت 23:30 در ورزشگاه اتحاد برگزار می شود.

شهر منچستر؛ بازگشت به شهر

صدمه دیده و محروم
روبن دیاس و جان استونز مدافعان منچسترسیتی در این بازی شرکت نخواهند کرد. لوکاس مورا نیز در تاتنهام غایب خواهد بود. رودریگو بنتانکور احتمالاً با بهبودی از مصدومیت در ترکیب اسپرز قرار خواهد گرفت.

بعد از جام جهانی، وضعیت تاتنهام بهتر نشد و این تیم هر هفته در میان شکست خورد تا به رده پنجم سقوط کند. به نظر می رسید که آنتونیو کونته در نهایت می تواند این تیم را در بین مدعیان قهرمانی قرار دهد، اما همه چیز به جایی رسیده است که شاید این آخرین فرصت سرمربی ایتالیایی برای نزدیک کردن تیمش به بالای جدول باشد. 6 امتیاز دوری از سیتی را می توان با 2 برد مقابل همان حریف جبران کرد، اما این کار کمی نیست. نکته بد برای شمال لندنی ها این است که آنها در خانه بیشتر شکست خوردند که عملکرد آنها دور از انتظار بود. آیا این آخرین فرصت ها کونته را نجات خواهند داد؟

آمار بازی
50) در 50 بازی لیگ برتر بین منچسترسیتی و تاتنهام، تیم منچستر 16 برد، تیم لندنی 27 برد و 7 بازی مساوی شد.
4) اسپرز در فصول اخیر گربه سیاه تیم گواردیولا بوده است. سیتیزن ها در 6 بازی اخیر خود مقابل تاتنهام، 4 بازی باخت، 1 بازی و 1 تساوی کسب کرده اند.
5) این ششمین نبرد پپ گواردیولا و آنتونیو کونته خواهد بود. در 5 بازی قبلی، کونته در 3 بازی پیروز شد و پپ در 2 بازی پیروز شد. در فصل 17-2016، کونته اولین مربی بود که با چلسی موفق به کسب دبل شد.
6) هیونگ مین سون در بازی های اخیر مقابل سیتی فوق العاده ظاهر شده است. ستاره تاتنهام در 9 بازی مقابل این رقیب 6 گل به ثمر رسانده است.
21) با رسیدن سیتی به نیمه راه امشب، ارلینگ هالند 21 گل در این فصل به ثمر رسانده است، 2 گل کمتر از تعداد گل های سون در فصل گذشته که آقای گل شد.

آخرین استدلال
فوریه 2022 در بازی برگشت فصل قبلی لیگ برتر، تاتنهام میزبان منچسترسیتی را شگفت زده کرد و 3-2 پیروز شد. کولوسوسکی و کین (2 بار) برای اسپرز و گوندوگان و محرز برای سیتی در آن بازی گلزنی کردند.

اسپرز احتمالاً پله‌ای برای جاه‌طلبی‌های سیتی خواهد بود، زیرا پپ گواردیولا علاوه بر بازی پشت سر هم امشب مقابل لندنی‌ها و همچنین دو هفته بعد، با آنها روبرو خواهد شد. 8 امتیاز فاصله کمی نیست اما نیم فصل مانده و قابل جبران است. اگرچه ممکن است گل های ارلینگ هالند برای سیتیزن ها کافی نباشد، اما همچنان می توان شانس قهرمانی این تیم را بر اساس خط حمله قوی بالا دانست. در واقع مشکلات سیتی در این فصل به خط دفاعی آنها مربوط می شود و پپ باید تیمش را در این زمینه تقویت کند. فراموش نکنید حریف امشب سیتی در 6 بازی اخیر 4 بار این تیم را برده و به کابوس پپ تبدیل شده است.

تاتنهام؛ آخرین شانس آنتونیو؟

ترکیب احتمالی دو تیم
شهر منچستر:
ادرسون، لوئیز، آکانجی، آکه، کانسلو، رودری، گوندوگان، دی بروین، محرز، گریلیش و هلند
تاتنهام: لوریس، رومرو، دایر، دیویس، دوهرتی، هویبرگ، بنتانکور، پریسیک، کولوسوسکی، سون و کین



سرویس اخبار فوتبال خارجی