بازیکنان دربی استقلال و پرسپولیس روی نیمکت


سرویس خبر شماره: 1922184
آوریل 31, 1402 در 10:38
26 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

برگه ای از تاریخ؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عکس منتشر شده توسط مجله دنیای ورزش از دیدار تیم های ملی جوانان ایران و آذربایجان در تاریخ 9 فروردین 1389 که با نتیجه دو بر صفر به سود تیم ملی ایران برگزار شد. ، در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد که تیم ملی ایران در آن بازی را هدایت می کرد. مهدی مناجاتی هدایت این بازی را بر عهده داشت، نکات جالبی دارد.
از تیم اصلی ایران در آن زمان، تنها هادی عقیلی سابقه حضور در باشگاه پرسپولیس را دارد و بیشتر آن را روی نیمکت آن تیم صرف کرده است. حضور دو ستاره بزرگ دهه 80 مغرب زمین روی نیمکت که سابقه درخشش در دربی ها را نیز دارند و شاید به جرات بتوان گفت بهترین دربی این دو تیم در این دوران بوده اند. دهه، یکی از نکات جالب ترکیب جوانان ایرانی آن روز بود.

1854514

مجتبی جباری با 4 گل و 4 پاس گل با محسن خلیلی دو گل برای پرسپولیس در دربی ها به ثمر رساند دو بازیکن تیم ملی جوانان هستند که در مجموع 31 دقیقه برای ایران بازی کرده اند. دو بازیکنی که اگر این روزها جزو تیم های بزرگ پایتخت بودند امید اول هواداران در دربی شماره 100 بودند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محسن خلیلی و مجتبی جباری دو بازیکن دربی دوست داشتنی طرفداران پرسپولیس و استقلال هستند، دو بازیکنی که در جوانی روی نیمکت تیم ملی جوانان ایران حضور داشتند.

بازیکنان دربی استقلال و پرسپولیس روی نیمکت