مازیار زارع: ملوان به هیچ بازیکنی وابسته نیست!


سرویس خبر شماره: 1823760 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 23:17 |
19 امتیاز خبر|

0نظرات

لطفا ورزشگاه را زیر باران ترک نکنید

در ابتدای جلسه مسئول رسانه ای تیم ملوان از مازیار زارع خواست اولین سخنرانی خود را انجام دهد. زارع ضمن تبریک به هواداران تیمش بابت این برد گفت: فکر می‌کنم روز خیلی خوبی برای تیم ما به خصوص بعد از باخت مقابل خوشه طلایی بود و یادم نمی‌آید حتی یک فرصت به تیم سایپا داده باشم. یازده یا ده بودند.» فکر نمی کنم حتی یک توپ هم به دروازه بان ما دادند و ما کنترل داشتیم و موقعیت های خوبی روی دروازه حریف داشتیم. خوشحالم که توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و به بالای جدول برسیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیروزی 0-2 ملوان مقابل سایپا در هفته بیست و نهم لیگ یک، این تیم را به صدر جدول رساند.
مازیار زارع سرمربی این تیم در نشست خبری پس از بازی حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

خبرنگار – سجاد بازگیر در قسمت اول فصل بسیار موثر بود و سپس سقوط کرد اما امروز هم مورد استفاده قرار گرفت. در مورد او چه فکر می کنی؟
زارع– سجاد یکی از بازیکنان بزرگ ما است و هر زمان که او سالم باشد تیم ما سالم است اما این نشان می دهد که تیم ما به فردی وابسته نیست و هر بازیکنی در هر سن و تیمی به طور کلی نیاز به تعادل دارد و فراز و نشیب هایی دارد. برای هر بازیکنی اما همانطور که گفتم همه در ملوان در خدمت تیم هستند و سجاد همانطور که گفتم در مورد بقیه مسابقات کاملا از او راضی هستم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

روزنامه نگار – دو بازی از پنج بازی آینده را مقابل تیم های سقوط کرده دارید. ملوان و مازیار این بازی ها را چگونه می بینند؟
زارع– ما همیشه بازی را تماشا می کنیم و از فشار روی تیمم خوشم نمی آید. ما یک بازی با قزوین داریم و در حال حاضر روی آن تمرکز کرده‌ایم، اما مطمئنا بازی با تیم‌های انتهای جدول سخت است، زیرا آنها انتحاری بازی می‌کنند و تلاش می‌کنند برای تک امتیاز در لیگ بمانند. ما پنج فینال داریم و برای کسب امتیازات لازم در هر پنج مسابقه کوتاه نخواهیم آمد.

سرمربی ملوان به هواداران تیمش تبریک گفت و به آنها پیشنهاد پیروزی داد.

روزنامه نگار- مردم نگرانند که بازی هفته آینده اتفاقات بازی خارج از خانه مقابل خوشه طلایی تکرار شود. در مورد این بازی صحبت می کنید؟
زارع– بازی سختی خواهد بود. امیدوارم مردم مثل دیدارهای خوب قبلی که داشتیم نگاه مثبت و انرژی داشته باشند. مطمئن باشید اتفاقات بازی قبلی تکرار نخواهد شد چون با قزوین غریبه نیستیم و تماشاگران زیادی داریم. خسته نباشید به همه شهروندان و تماشاگران ملوان به ویژه آنهایی که امروز در ورزشگاه بودند، در این فضای عجیب نیمه دوم می گویم که فکر نمی کنم در زمستان شاهد چنین بارانی باشیم! نرفتند و ماندند و با تمام وجود ما را تشویق کردند. همچنین از هوادارانی که پس از باخت ما در مقابل خوشه طلایی ایستادند و تیم ما را تشویق کردند، تشکر می کنم. واقعا روی روحیه بچه ها تاثیر گذاشت. ما طرفداران بسیار دوست داشتنی و حرفه ای داریم.