حمله خشن سردار به بازیکن: مرد باش به تیم ملی آسیب نمی زنی!

سردار آزمون ستاره خط حمله تیم ملی ایران در گفت و گو با فوتبال برتر به فراز و نشیب های اخیر تیم ملی واکنش نشان داده است.


بازیکن گنبدی فوتبال ایران گفت از وضعیت تیم ملی اطلاعی ندارم.نه تنها من، بلکه اکثر بازیکنان وظیفه دارند که از اتفاقات فدراسیون مطلع شوند، اما کمیته فنی این تصمیم را گرفت (با خنده). حالا یه اتفاقی افتاده و نمی دونم چی درسته چی غلط. فقط، من به شما قول می دهم که عمل مضاعف ایجاد نمی کند. این موارد ذکر شده اختلاف نظر است و نباید مردم را گمراه کرد. ما همچنین دوستان صمیمی هستیم که این داستان را ارسال کرده اند. ما 8-9 سال است که با هم دوست هستیم. هرکسی بخواهد نظم تیم ملی را به هم بزند ما بازیکنان جلوی آنها را می گیریم اما امیدوارم شرایط حل شود. من به عنوان یک بازیکن نمی توانم برای تیم ملی صحبت کنم و تصمیم بگیرم. امیدوارم بزرگترها برای صلاح تیم ملی تصمیم درستی بگیرند اما هر کاری که بکنند با احترام انجام خواهند داد.»
آزمون بار دیگر خطاب به برخی از بازیکنان تیم ملی گفت:چهار پنج نفر در تیم ملی حضور دارند. مرد باش وقتی به دنیا آمدی مرد بودی و الان هم مردی. آیا می توانید رک به من بگویید چه اتفاقی افتاد، شما تصمیم گرفتید که اسکوچیچ برای تیم ملی خوب نیست؟ به ما بگویید تا ما بازیکنان تیم ملی بدانیم.»
سردار موضوع عجیبی را مطرح کرد: یکی از بازیکنان در دیدار با مسئولان درباره صحبت های دیگر ملی پوشان صحبت کرد.فکر نمی کنم این دو بازیکن در مورد چیزی صحبت کردند، اما بهتر است خودشان بگویند تا سوءتفاهم پیش نیاید. با یکی از دو نفری که به من دروغ نمی گوید صحبت کردم و او به من گفت که من اصلا در مورد این مشکل (تعویض سرمربی) صحبت نکرده ام. اما کسانی بودند که به زبان ما صحبت می کردند که درست نبود. یکی از بازیکنان ما گفت که بازیکنان این سرمربی را نمی‌خواهند، اما ما نظر خود را به او می‌گوییم و این مشکل را حل می‌کنیم. اما باید مراقب تیم ملی بود. جام جهانی تورنمنت کوچکی نیست که با این شرایط به آنجا بروید و باید تلاش کنید. آقایان خداداد عزیزی، علی کریمی و… از صمیم قلب دوستشان دارم چون بزرگان ما هستند و حرفشان همیشه برای ما حرف بوده است. به عنوان کاپیتان مسابقات از شما می خواهم از تیم ملی حمایت کنید. ما جام جهانی را در پیش داریم و من چیزی از شما در تیم ملی می شنوم که باعث دلگرمی و انگیزه می شود. امیدوارم با حرف هایتان به ما کمک کنید تا انرژی داشته باشیم و در اردوها شرکت کنیم.»



مجله اخبار فوتبال داخلی


موضوع دیگر صحبت های سردار نظر کمیته فنی در خصوص اخراج اسکوچیچ بود.نامردی است. یک اردوگاه باقی مانده و این اتفاقات افتاده است. هنگام خداحافظی کیروش چند نفر به فرودگاه رفتند؟ فقط یک راننده به فرودگاه رفت. می خواهیم بفرستیم، دستش را بگیریم و سپاسگزار باشیم. اینقدر ناسپاس نباش فرض کنیم تاکتیک زیر صفر است اما بدون مشکل به جام جهانی رفتیم. شما به قرآن، شما به خدا، بیایید با مردم خارج از کشور درست رفتار کنیم و خداحافظی کنیم. یک کمپ باقی مانده بود. چرا قبلا این کار را می کردند؟ برای من سردار آزمون چه فرقی دارد؟ او که می آید، من هستم. گواردیولا در هشت روز چه کاری می تواند انجام دهد؟ این بزدلی است و درست نبود.»
سردار آزمون درباره اختلاف احتمالی خود با طارمی و قرار گرفتن در دو سوی موضوع گفت:من خیلی به مهدی احترام می گذارم و او واقعاً مرد است. او هم مثل خیلی ها تظاهر به اظهار نظر درباره اسکوچیچ نکرد و دو هفته بعد نظرش را تغییر داد. من مهدی رو خیلی دوست دارم. کریم انصاری فرد ساکت بود. من به چنین افرادی احترام می گذارم. ما مرد به دنیا آمدیم و باید کاری کنیم که مرد بمیریم. امیدوارم بازیکنان جوانی که استعداد دارند، وقتی به تیم ملی رسیدند، با دل پاک وارد شوند. وقتی دلت پاک باشه همه جا خواهی رفت. اگه دلت پاک نباشه به جایی نمیرسی. بازیکن نباید زیر آب برود. من هنوز با مهدی در ارتباط هستم. من در حال حاضر با افرادی که کلمات خود را تغییر می دهند مشکل دارم. حتی اگر خانواده و عزیزانم باشند. به همین دلیل سعی می کنم از این افراد دوری کنم.»
آزمون با اجتناب از بازی با بحرین و شرایط سخت تیم ملی گفت:من همیشه اهل صحبت و عمل بوده ام. گفتم بحرین را می بریم. من نمی دوم؛ یه کاری کردم که بگیرمش من مرد هستم و سر قولم هستم. پدر و مادرم مرا تربیت کردند تا به قولم عمل کنم. بازیکن ایرانی مدعی 90 درصد است. بازیکنی که قبلاً به روش خاصی بازی می کرد و در آن زمان دعوت شده بود، اما دوباره دعوت نشده بود، اکنون داستان را ترک می کند. او باید قبول کند که شرایط قبلی را ندارد.»
سردار با انتقاد شدید از بازیکن سابق تیم ملی که مدت هاست به اردو دعوت نشده اما داستان مخالفی برجای گذاشته است، گفت:باید با خود صادق باشید و بدانید که شکست خورده اید. تو را از همه جا بیرون کردند و برای پیوستن به تیم ملی باید بجنگی. وقتی روز آخر جام جهانی برزیل را از دست دادم با خودم روراست بودم و گفتم حق ندارم به جام جهانی بروم چون ضعیف بازی کرده ام و گفتم باید تلاش کنم. من با گریه مصاحبه کردم اما گفتم باید برای رسیدن به این جایگاه تلاش کنم. نمی گویم شما هم مثل من هستید، اما با خودتان صادق باشید. گذاشتن عکس از بدن شما فایده ای ندارد. بدو اگر مرد هستی خودت را نشان بده و برای جام جهانی کمک کن. من به شخصه هر کاری انجام خواهم داد تا در کنار هر مربی برای تیم ملی کشورم بجنگم.”


سردار با بیان اینکه حق با سرمربی تیم ملی بود، گفت:خیلی از بچه‌ها ناراحت بودند و وقتی با بچه‌هایی مثل مهدی و کریم صحبت می‌کردم، می‌نوشتند خیلی عصبی هستند و حرف‌های بدی می‌زنند، چاه نفت و خانه در تیم ملی به ما نمی‌دهند. وظیفه ماست که تا آخرین لحظه از سرمربی تیم بخواهیم ما باید از خود دفاع کنیم و بچه ها هم همین کار را انجام دهند من هشت سال است که در تیم ملی هستم و مثل یکی از بزرگان محسوب می شوم و وظیفه داشتم .
مهاجم لورکوزن در مورد شایعات همکاری خود با سرمربی اسکوچیچ صحبت کردمن اصلاً ایجنت اسکوچیچ را نمی شناسم اما اینکه می گویند برای یک صحبت تبلیغاتی قراردادی 7 میلیاردی امضا کرده ام اصلا درست نیست.
سردار آزمون در ادامه با بیان اینکه از آنچه درباره او گفته می شود نمی ترسم، ادامه داد: گفت:این نتیجه نهایی بود و من می دانم که آنها کجا و چرا این کارها را انجام می دهند. من هرگز از کلمات نمی ترسم. من از آنچه در مورد من خواهند گفت نمی ترسم. من موقعیتم را در بین مردم با هیچ چیز عوض نمی کنم. من همیشه حرف منطقی و عادلانه را گفته ام. بالاخره من نباید به خودم دروغ بگم. من باید با خودم صادق باشم. پدر و مادرم مرا طوری تربیت کردند که حقیقت را بگویم و از هیچ چیز نترسم.»
سردار آزمون درباره اختلاف احتمالی خود با کارلوس کی روش گفت:من کسی هستم که به مربیگری نوجوانانم کمک می کند. کی روش فردی است که مرا به تیم ملی بزرگسالان رساند. یه زمانی قبول کرد که به خاطر مادرم خداحافظی کردم. من الان همینطورم اکنون حاضرم فوتبالم را به خاطر آنها کنار بگذارم. در آن زمان به جز کی روش هیچکس از من حمایت نکرد. چرا نباید از او حمایت کنم؟ اوست که مرا آورده و در حال حاضر با او در ارتباط هستم. ما در دو ماه گذشته خیلی با هم ارتباط داشتیم، اما باید حقیقت را بگویم. خدا نکنه راهشون رو بگیرن و تیم ملی نتیجه نگیره، میدونی چه حاشیه ای میشه؟ من وظیفه دارم از تیم ملی حمایت کنم و به این کار ادامه خواهم داد. با این حال، امیدوارم همه چیز درست شود. امیدوارم آقای اسکوچیچ از ما راضی باشد. اسکوچیچ فرد خوبی است و امیدوارم در زندگی خود موفق باشد و فکر می کنم اشتباه نکردیم که از او حمایت کردیم.


سرویس خبر شماره: 1833133
21 جولای 1401 ساعت 00:13
113.7 هزار امتیاز خبر|

37نقطه نظر

حذف اسکوچیچ یک بزدل بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چند ساعت پس از اعلام نظر کمیته فنی درباره تصمیم برکناری دراگان اسکوچیچ، فوتبال برتر با استقبال از این اتفاق و در اولین قسمت از برنامه خود گفت وگویی تصویری با سردار آزمون در این زمینه ترتیب داد.
سردار آزمون سخنان خود را اینگونه آغاز کرد:همیشه در اردوی تیم ملی اختلاف نظر وجود داشته است. هم در گذشته و هم اکنون. اما دلیلی برای تقسیم بازیکنان به دو گروه وجود ندارد. باور نمی کنید اما دیشب با مهدی طارمی و کریم انصاری فرد صحبت کردم. مردم می توانند مطمئن باشند که بچه ها تمام تلاش خود را در بازی های دوستانه و جام جهانی انجام می دهند و برای این پرچم می جنگند تا آنها را خوشحال کنند.”
سردار در توضیح قصد خود از استوری منتشر شده در اینستاگرام گفت:من به عنوان یک بازیکن تیم ملی وظیفه داشتم در شرایط سخت از کشورم حمایت کنم و این کار را انجام دادم. بچه هایی که این کار را کردند هم همین قصد را داشتند، اما در مورد ماجرای چند بچه که دوست صمیمی من هستند، بهتر است چیزی نگوییم و خودمان بین بچه ها حلش کنیم».