شوخی کلوپ با کیتا و کوناته; ما این دو را خیلی گرون خریدیم!

نبی کیتا با قرارداد 60 میلیون یورویی و ابراهیما کوناته با قراردادی 40 میلیون یورویی از لایپزیگ به لیورپول منتقل شدند. کلوپ در این مصاحبه درباره قیمت خرید این دو ستاره صحبت کرد و با لایپزیگ در این باره شوخی کرد.

سرمربی لیورپول پس از پیروزی 5-0 تیمش مقابل لایپزیگ در دیدار دوستانه دو تیم، در کنفرانس خبری پس از بازی با دو بازیکن تیمش به نام های نبی کیتا و ابراهیما کوناته که هر دو به لیورپول پیوستند، شوخی عجیبی انجام داد. از لایپزیگ

یورگن کلوپ پس از پیروزی 5-0 تیمش مقابل لایپزیگ، شوخی خنده‌داری با دو بازیکن خود در این تیم آلمانی انجام داد و به قیمت خرید آنها خندید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یورگن کلوپ همیشه علاقه مند به شوخی در نشست های خبری بوده و شوخی های او در آن دیدارها هر از گاهی خبرساز شده است.

یورگن کلوپ پس از پیروزی 5-0 مقابل لایپزیگ، در کنفرانس خبری مجازی که توسط کانال یوتیوب باشگاه لایپزیگ برگزار شد، به همراه دو ستاره سابق تیم ملی آلمان که اکنون بازیکنان او هستند، شرکت کرد.


سرویس خبر شماره: 1834930
آگوست 01, 1401 @ 9:55 بعد از ظهر |
2.3K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

کیتا و کوناته پس از اظهارات مربی خود خندیدند و کلوپ سریعاً اشاره کرد که با دو بازیکن خود شوخی می کند تا آنها را ناراحت نکند. کلوپ گفت: “آن دو پسری که به ما دادی فوق العاده هستند. ما واقعا از آنها راضی هستیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

وقتی از کلوپ پرسیده شد که آیا از عملکرد نابی کیتا و کوناته در این بازی راضی است یا خیر، سرمربی آلمانی پاسخ داد: “بله، با وجود اینکه ما برای آنها پول زیادی به شما پرداختیم.”

واکنش کیتا و کوناته به شوخی سرمربی خود یورگن کلوپ