آذرباد: در عمرم چنین اتفاقی ندیده بودم!


سرویس خبر شماره: 2015317
30 آوریل 1403 در 11:09 ق.ظ.
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ربیعی روزهای سخت و عجیبی را پشت سر می گذارد

هافبک باتجربه ذوب آهن معتقد است تیمش بدشانس بود و نتوانست به نتایج مورد انتظار دست پیدا کند. او به آینده امیدوار است.

آذرباد: در عمرم چنین اتفاقی ندیده بودم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که ذوب آهن با کمبود بازیکن مواجه است، محسن آذرباد به عنوان یک هافبک باتجربه نقش موثری در ترکیب تیمش دارد. کاپیتان سابق مس رفسنجان که در اواسط فصل به شاگردان محمد ربیعی پیوست، از مشکلات ذوب آهن گلایه دارد.

او که در بازی قبلی ذوب آهن و سپاهان در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت، معتقد است گوندوها در این دیدار حق باخت نداشتند و البته به مشکلات دیگری هم اشاره می کند.

آذرباد در خصوص دیدار مقابل سپاهان به خبرنگار ما گفت: تیم ما بعد از پیروزی روحی مقابل تراکتورسازی در شرایط خوبی به مصاف سپاهان رفت که فکر می کنم با تدابیری که آقای ربیعی در نظر گرفته بود استراتژی درستی برای این دیدار در پیش گرفتیم و داشتیم. یک نمایش خوب در طول 90 دقیقه، ستارگان بزرگ و سرشناس سپاهان را به خوبی مهار کردیم و حتی در لحظاتی از بازی توانستیم یک گل به ثمر برسانیم، اما یک پنالتی تکلیفمان را مشخص نکرد بازی را 1-0 باختیم و این در حالی بود که در دربی اصفهان حق باخت نداشتیم.

هافبک باتجربه ذوب آهن درباره اعتراض محمد ربیعی به داوری بازی با سپاهان و اینکه هواداران این تیم هم معتقدند دو پنالتی برای او گرفته نشد، گفت: هیچ وقت دوست نداشتم در مورد داوری صحبت کنم و خدایا. نه، حرفی بزنیم که باعث ناراحتی یا فشار به کسی شود، اما فکر می کنم در بازی با سپاهان باید در دو صحنه جریمه می شدم، البته باید قضاوت را به کارشناسان بسپاریم، اما به هر حال تصاویر همینطور است روشن است و آسیبی که به من وارد شد، فکر می کنم در مورد صحنه خطا بسیار توضیح می دهد.

آذرباد با اشاره به اینکه ذوب آهن در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب نکرده است، خاطرنشان کرد: به نظر من دلیل اصلی این اتفاق مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان است و در نیم فصل دوم فقط دو بازیکن داشته ایم. بازیکنان رباط صلیبی خود را پاره کردند و در نیم فصل این اتفاق ناگوار برای دو بازیکن دیگر تیم رخ داد که فعلاً دست آقای ربیعی در لیست بزرگسالانش خالی است با این حال، من فکر می کنم ما حتی در برخی از مسابقات که باختیم، بدشانس هستیم تا با انجام بازی های خوب و کسب نتایج خوب در 7 دیدار آینده، هواداران ذوب آهن را خوشحال کنند.

هافبک ذوب آهن با اشاره به فشارهایی که در هفته های اخیر بر محمد ربیعی وارد شده است، تاکید کرد: آقای ربیعی روزهای عجیب و سختی را پشت سر می گذارد، محمد آقا بنده خدا شرایط برایش سخت شد که 4 بازیکن یک تیم خود را پاره کردند. رباط صلیبی در طول فصل، به خاطر بدشانسی آنهاست، نباید به گذشته برگردیم و باید دست به دست هم دهیم و اتفاقات خوبی را تجربه کنیم بازیکنان و حمایت هواداران، شرایط برای ما خوب خواهد بود.”

آذرباد در پایان افزود: تا به حال در دوران فوتبالم تیمی به این مظلوم و بدشانس ندیده بودم، برای ما عجیب است که در هر بازی موقعیت هایمان به دروازه نمی رود و ضعیف گل می زنیم، فقط امیدوارم بتوانیم گل های بیشتری بزنیم. در آینده هدف گذاری کنیم و از فرصت هایی که برایمان پیش می آید لذت ببریم.»

مجله اخبار فوتبال داخلی