آرتتا: بردن تاتنهام در خانه خوب است

ما به ورزشگاه تاتنهام می رویم، به سبک خودمان بازی می کنیم و به عنوان یک تیم برنده برمی گردیم. ما می دانیم که این بازی چقدر برای ما مهم است که در صدر جدول امتیازات باشیم و هواداران چقدر به آن اهمیت می دهند. من عاشق این نوع بازی ها هستم. ما برای این بازی ها اینجا هستیم. اما ما باید روی بازی خوب و انجام هر کاری که لازم است برای پیروزی تمرکز کنیم.


سرویس خبر شماره: 1864562
24 ژانویه 1401 در 00:03
828

0نقطه نظر

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن، گفت توپچی ها باید چیزهایی را در این بازی ثابت کنند.

آرتتا: بردن تاتنهام در خانه خوب است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال روز یکشنبه به ورزشگاه تاتنهام هاتسپر می رود تا برای دربی شمال لندن با شاگردان آنتونیو کونته دیدار کند. آرسنال از سال 2015 تاتنهام را در خارج از خانه شکست نداده است و میکل آرتتا از این واقعیت آگاه بود که گفت توپچی ها چیزی برای اثبات در روز یکشنبه دارند.

میکل آرتتا در کنفرانس خبری عصر امروز بازی با تاتنهام را یکی از بهترین بازی های فصل خواند و گفت:: “عملکرد ما و نتایجی که به دست آوردیم اعتماد به نفس بچه ها را بالا برده و تیم را در موقعیت خوبی قرار داده است. اما ما باید در هر بازی آن را به هر حریفی نشان دهیم. به خصوص در بازی های خارج از خانه. که چالش های خاص خودش را دارد و این بازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این دومین دربی شمال لندن در این فصل است. آرسنال در ماه اکتبر در ورزشگاه امارات در خانه به مصاف تاتنهام رفت و آنها را 3-1 شکست داد. اما آرتتا امیدوار است که غیبت هفت ساله آرسنال را با پیروزی خانگی مقابل تاتنهام در روز یکشنبه به پایان برساند.

1791273

باید تاتنهام را در خانه شکست دهیم. برنده شدن در این مسابقه زیباترین تجربه است. نوع نگاه آنها به فوتبال متفاوت است. گاهی از دقیقه اول بازی حمله می کنند و گاهی اجازه می دهند حریف جلو بیاید و بعد با ابزارهای مختلف سعی در ضربه زدن دارند. ما باید برای همه سناریوها آماده باشیم.

در مورد جریمه اتحادیه به دلیل اعتراض بازیکنان به داور باید بگویم ترجیح می دهم در این مورد اظهار نظر نکنم. اما سعی می کنیم در این زمینه پیشرفت کنیم. ما دائماً با بازیکنان و کادر فنی در حال مذاکره هستیم تا در صورت لزوم رفتار خود را تغییر دهیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی