آلونسو سرمربی رئال مادرید خواهد شد. من شک ندارم!

موفقیت چشمگیر ژابی آلونسو در بایر لورکوزن و اولین پیروزی او در بوندس لیگا، او را به محبوب ترین مربی اروپا تبدیل کرده است. بایرن مونیخ و لیورپول تلاش کردند تا او را به عنوان سرمربی بعدی خود به خدمت بگیرند، اما این مربی 42 ساله اعلام کرد که برای چند فصل دیگر هدایت لورکوزن را برعهده خواهد داشت.

با توجه به شهرت روزافزون آلونسو، توجه باشگاه های زیادی به او جلب شد که در این میان نام رئال مادرید به چشم می خورد. فرناندو کارو، مدیرعامل بایرلورکوزن معتقد است که سرمربی اسپانیایی روزی به اسپانیا بازخواهد گشت و همچنین به Cadena Ser گفت که لیورپول هنوز فرصت خرید آلونسو را دارد: “شکی ندارم که ژابی آلونسو سرمربی رئال مادرید خواهد شد. من فقط نمی دانم چه زمانی این اتفاق می افتد، اما من شک ندارم که او حتی یک روز به لیورپول یا بایرن مونیخ خواهد رفت. اینجا بمانیم: “ما به دنبال رویای بازی در لیگ قهرمانان در فصل آینده هستیم.”

علیرغم ثبات فعلی رئال مادرید تحت مربیگری کارلو آنچلوتی که قراردادش تا سال 2026 اعتبار دارد، مقامات باشگاه آلونسو را جایگزین ایده آلی برای او می دانند. ظاهراً آلونسو از احترامی که باشگاه برای او قائل است آگاه است و به همین دلیل است که ترجیح داد در لورکوزن بماند تا در زمان مناسب به رئال مادرید بپیوندد.

بیشتر بخوانید: ژابی آلونسو چگونه تاریخ فوتبال لورکوزن و آلمان را تغییر داد/ ساقدوش ابدی آقای فوتبال شد؟

سرویس اخبار فوتبال خارجی