آیا دریک مای یکی از سه انتخاب برتر در درفت NFL 2024 خواهد بود؟

روز پنجشنبه، دو تا از QB های برتر در کلاس Draft 2024، روزهای حرفه ای خود را داشتند. دریک مای و مایکل پنیکس جونیور برای مدارس مربوطه خود در آن شرکت کردند. آنها آخرین QBهای نخبه در این کلاس بودند که رفتند. اکنون، پیشاهنگان و مدیران تیم داده‌های خود را جمع‌آوری می‌کنند و پیدا می‌کنند که کدام بازیکنان به بهترین وجه با سیستم خود سازگار هستند.

بزرگ‌ترین نکته در روز حرفه‌ای Drake Maye توانایی او در انجام هر پرتاب در زمین بود. اریک ادهولم از شبکه NFL گزارش داد که استعداد بازوی مای روز پنجشنبه به طور کامل به نمایش گذاشته شد. در حالی که عملکرد بی نقصی نداشت، این بازیکن 21 ساله از پرتاب های خود نهایت استفاده را کرد. هنوز بخش‌هایی وجود دارد که مای باید آن‌ها را اصلاح کند، اما استعداد خام او غیرقابل انکار است و می‌تواند او را به سه انتخاب برتر در ماه آوریل تبدیل کند.

Drake Maye در سال 2024 کجا آماده می شود؟

اریک ادهولم از شبکه NFL هنگام شرح جزئیات حرفه Drake Maye تا کنون یادداشت مهمی کرد. UNC QB سال آخر دبیرستان خود را به دلیل کووید فوتبال بازی نکرد. علاوه بر این، مای فصل اول خود را با Tarheels بازی نکرد. فرماندهان کیو بی سام هاول شروع کننده UNC در سال 2021، سال اول مایه بود. با این حال، بهترین بازیکن سال 2022 ACC در سال 22 و 23 برای کارولینا آغاز شد.

بهترین فصل مایه کمپین او در سال 2022 بود که در آن او 4321 یارد، 38 تاچ داون و 7 مهار پرتاب کرد. تعداد او در سال 2023 اندکی کاهش یافت، اما به اندازه ای نبود که پیشاهنگان بیش از حد نگران باشند. مای در روز پنج‌شنبه خود، پیشاهنگان را با استعداد چشمگیر بازوی خود شگفت‌زده کرد و آن را به نمایش گذاشت. UNC QB سابق می تواند یکی از سه انتخاب برتر در ماه آوریل باشد.

با نزدیک شدن به پیش نویس، جزئیات بیشتری در مورد Drake Maye ظاهر می شود. طبق گزارش ها، تیم ها جی جی مک کارتی از میشیگان را بالاتر از مای در تابلوی درفت خود دارند. این کمبود زمان بازی است که می تواند سهام مای را از بین ببرد. علاوه بر این، مک کارتی ثابت کرد که در کالج برنده است، از مایت متحرک تر بود و تحت فشار بهتر بازی می کرد. تمام ویژگی هایی که پیشاهنگان در سطح بعدی برای آنها کار می کنند. این احتمال وجود دارد که دریک مای در درفت 2024 از بین سه نفر برتر خارج شود. با این حال، هنوز هم انتظار داریم که این بازیکن 21 ساله یکی از 10 انتخاب برتر، حتی بالاتر از آن باشد. باید تا شب پیش‌نویس منتظر بمانیم تا ببینیم آینده دریک مای چه خواهد بود.



https://sportslens.com/news/will-uncs-drake-maye-be-a-top-three-pick-in-the-2024-nfl-draft-after-his-pro-day-performance/ منبع: